Ivrig86 Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Bilen har forresten vært på verksted å fått på alt av bremser bak nytt og ny supersport bakpotte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 er det TUV på dette da? blir jo en evig runddans med avslag til slutt om ikke.. jeg sitter å kikker på dette her men fy for noen priser! http://www.airliftperformance.com/applications/european/e39/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Dette blir tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Det er bare å sette i gang med monteringen! er det TUV på dette da? blir jo en evig runddans med avslag til slutt om ikke.. jeg sitter å kikker på dette her men fy for noen priser! http://www.airliftperformance.com/applications/european/e39/ Er ikke vits å prøve å godkjenne det.. Air Lift er veldig bra og anerkjent merke. Samme som jeg har. Prisen er helt normal for å være luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Hvordan er kjørekomforten med dette settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 Er justerbart i stivhet. 36 steg.. Montering blir ikke før nærmere sommeren Pga vinter og kulde å dritt jeg ikke vil utsette det for! Men er endel rust på bilen... Planen var å kjøre den sånn framtil nærmere sommeren. En kamerat sitt sitat på søndag..."Skal Duuu kjøre bil som ikke er strøken??? Særlig, lurer på hvor lenge du klarer det!!" Hehe å mandag blir den levert til lakk Alt utenom takplata og bakfanger blir lakkert. Han ville lakke hele sidene selvom det ikke trengs Pga fargeforskjelll osv. Så blir sikkert bakfanger å kjenner jeg han rett hehe håper å få solgt M5n snart så denne Kan parkeres å få på luft kanskje Legger ved to bilder fra istad etter en vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faketec Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Guuud å det hjalp med den bakpotta. Taknedløpet som hang på bak der var ikke bra..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 Er det Erik? Hehe ja så helt jævlig ut med den andre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Da er bilen levert til hellakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 4, 2013 Forfatter Share Skrevet November 4, 2013 Mens bilen står til lakk har jeg vært å levert nye spredere, deksela rundt å skiltlys... da noe av dette røyk under demontering =) Å sprederne var stygge og slitte så =) Jeg er på leit etter M ratt... enten E39 eller E46 look... så om noen har så skrik ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Har et e39 m ratt med ///M sømmene tilsalgs visst du er interresert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 2000 inkl frakt:) pm meg ved interesse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Bilen står fortsatt hos lakkereren... Hadde fått masse og gjøre så min ble satt litt på vent men håper den snart er klar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå