Martin Bakkan Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Skrevet Desember 4, 2013 HVordan er takvingen festet på E39 Touring? Er den limt?
Alpejohn Skrevet Desember 4, 2013 Skrevet Desember 4, 2013 Den er limt med dobbelsidetape, et par VELDIG små skruer (en på hver side) og en spesiell lim (lignende sikaflex). Jeg droppa skruene siden jeg ikke ville borre hull og invitere rust. Den sitter som faen enda. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Martin Bakkan Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Skrevet Desember 4, 2013 Var kun lim på denne, rakk akkurat å sende med den også til lakk
Alpejohn Skrevet Desember 4, 2013 Skrevet Desember 4, 2013 Var kun lim på denne, rakk akkurat å sende med den også til lakk Var det en orginal m tech vinge eller?
Martin Bakkan Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Skrevet Desember 4, 2013 Er orginalvinge ja, om det er m-tech vet jeg ikke ser du det ut ifta bildene av delebilen kansje? http://bimmers.no/topic/774549-e39-520d-touring-facelift/Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Alpejohn Skrevet Desember 4, 2013 Skrevet Desember 4, 2013 Står masse bmw nummer osv på den vertfall. Ser ut som orginal.Jeg kjøpte min ny, da var der en slags dobbelside tape som gikk runt, + en tube med lim og 2 skruer. + Tüv papir
Martin Bakkan Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Skrevet Desember 4, 2013 Sto bmw på den vertfall sjekka ikke nr osv, var bra passform
Martin Bakkan Skrevet Desember 12, 2013 Forfatter Skrevet Desember 12, 2013 Flere spørsmål; oppdaget plutselig at jeg har webasto på bilen min, trodde dette kun var på bilen med navi? Hvordan bruker jeg webastoen?
Alpejohn Skrevet Desember 12, 2013 Skrevet Desember 12, 2013 Kan stille inn tidsur på radioen som heter business? Den med mange små displayer over knappene.De får du tidsur på. Vis du ikke har tidsur, så har du kun hjelpevarmer. Vet ikke om det trengst andre deler for og gjøre denne om til parkeringsvarmer, men den funksjonen må vertfall aktiveres i IKE/KMB. Kan også montere webasto tidsur, sånn du fester på dashen. Om det kun er hjelpevarmer starter den automatisk når det er <5 grader og går til bilen får opp temperaturen.
Martin Bakkan Skrevet Desember 12, 2013 Forfatter Skrevet Desember 12, 2013 Kan stille inn tidsur på radioen som heter business? Den med mange små displayer over knappene. De får du tidsur på. Vis du ikke har tidsur, så har du kun hjelpevarmer. Vet ikke om det trengst andre deler for og gjøre denne om til parkeringsvarmer, men den funksjonen må vertfall aktiveres i IKE/KMB. Kan også montere webasto tidsur, sånn du fester på dashen. Om det kun er hjelpevarmer starter den automatisk når det er <5 grader og går til bilen får opp temperaturen. Nei ikke noe tidsut nei.. Men er nok webasto, så det da jeg skiftet venstre framskjerm, hele den webastobrenneren ligger vel bak innerskjermen der. Har en slik defadings på ene lista i dashen, men trodde ikke disse går overens? Tenkte egentlig å fjerne den, men må kansje bare finne ett nytt sted til den da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå