635csi Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Har ikke så mye konstruktivt å komme med her, men må bare legge igjen et spor for å lettere kunne følge tråden videre Har uansett stor tro på dette prosjektet
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Du skriver weldonpumpa blir styrt av sprutet, betyr det att sprutet igjenn tar utgangspunkt av tps då eller ? Liker v2.0 godt allerede
Jørgen-A Skrevet August 29, 2013 Forfatter Skrevet August 29, 2013 Jeg kjøpte med en styring til pumpa. Som igjen blir styrt av sprutet.
Yngve Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Men 2 plata tilton er jo rated til 1200 nm, burde du ikke hatt 3 plater som er rated 1650nm ? bør bli bra ja:-) ifølge ppf klarer den mere. Så er den vist snillere med driverket. Det er vel begrensa hvor mye moment som er mulig å få i bakken med denne og? Uansett rått prosjekt
Jørgen-A Skrevet August 29, 2013 Forfatter Skrevet August 29, 2013 Det er nok helt motsatt merkelig nok. Den greper noe inn h... med 850whp spinnet den ikke på 3. Med varme dekk. Men med 1100 blir det vel verre. Men kan ikke samelignes i hele tatt me e30n jeg hadde ihvertfall:-)
Christian_1992 Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Wooooow denne blir übergrom!! Gleder meg til flere updates!
Jås Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Det er nok helt motsatt merkelig nok. Den greper noe inn h... med 850whp spinnet den ikke på 3. Med varme dekk. Men med 1100 blir det vel verre. Men kan ikke samelignes i hele tatt me e30n jeg hadde ihvertfall:-) Må skyve noe heeeelt ekstremt dette om den griper så bra! Håper på en tur i passasjersetet en gang,denne kunne jeg tenkt meg å oppleve!..
Jørgen-A Skrevet August 29, 2013 Forfatter Skrevet August 29, 2013 Ja det er sykt drag. Diffinfestinga på e28 bakstillinga har revna helt. Og det er jo egentlig ganske solide varer..
Oberland Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Mykje versting-deler på plass ja!! Du må legge ut bilde når du får konstruert bakstilling! Har akkurat holdt på med det samme sjøl.. Type foringer du har brukt tidligere da?
Jørgen-A Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Mykje versting-deler på plass ja!! Du må legge ut bilde når du får konstruert bakstilling! Har akkurat holdt på med det samme sjøl.. Type foringer du har brukt tidligere da? Skal legge ut bilder av det ja. Orginale e28 i bærearmene. Resten er montert stumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå