Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Stemmer veldig bra det ja:) bor du i Bergen?

Jeg skal rette den:) venter på å få satt den i jigg nå:)

Ikke i Bergen, men litt utenfor. I området der du hentet bilen antageligvis. Vet hvem forrige eier er, men ikke noe særlig mer enn det.

Skrevet

Hei igjen dere!

Lite som har skjedd her i det siste da jeg har bare venta på jiggtime! MEN bilen ser ut til være til huggern i løpet av høsten. Har funnet meg nytt karoserri hvor jeg blir og bygge om bilen til lisensbil. Dealen er ikke helt spikra enda men det er nok det som kommer til og skje..

Skrik ut om noen er intr i vader interiør

Skrevet
Hei igjen dere!

Lite som har skjedd her i det siste da jeg har bare venta på jiggtime! MEN bilen ser ut til være til huggern i løpet av høsten. Har funnet meg nytt karoserri hvor jeg blir og bygge om bilen til lisensbil. Dealen er ikke helt spikra enda men det er nok det som kommer til og skje..

TRIST.

Skrevet
Hei igjen dere!

TRIST.

Veldig trist.. bilen var desverre mye skeivere enn først antatt...

Skrevet
2jz i E36 er rått!

Åssen er oppsettet ? 2jz girkasse, og så skjøytet mellomaksling?

Kjører med sprut?

Jepp. Men jeg skal bygge om til 530d kasse nå i vinter tenkte jeg.

Kjører med sprut ja:)

Skrevet
Der røk drømmebilen min ja! Kan jeg få spørre hva du måtte ut med for den?

hehe, du kan få komme og hente den om du vil. Må noen timer i jigg! Har fått tilbud av en som sier han fiksern til meg på ei helg med lakkering.

Jeg bor på feil side av Trondheim, og må gjennom statensvegvesen vær gang jeg skal besøke noen eller inn til byen, så skiltene har røket for min del ganske fort uansett.

Skrevet

Har ksport understell. Vaderinteriør i sort skinn i bra stand. M3 forstilling uten bremser. Mtech 2 ratt. Høyre dør uten rust. Ruter. Bakluke. Spoiler. Osv til salgs!

Skrevet
Har ksport understell. Vaderinteriør i sort skinn i bra stand. M3 forstilling uten bremser. Mtech 2 ratt. Høyre dør uten rust. Ruter. Bakluke. Spoiler. Osv til salgs!

Selger du bremsene?

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...