haybimmsen Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Såg denna på finn, å hadde veldig lyst på den håper dem blir gull igjen
jore94 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 helt rååå bil. kommer til å følge med her. synd med krasjet men lykke til videre.
Frode D Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Stemmer veldig bra det ja:) bor du i Bergen?Jeg skal rette den:) venter på å få satt den i jigg nå Ikke i Bergen, men litt utenfor. I området der du hentet bilen antageligvis. Vet hvem forrige eier er, men ikke noe særlig mer enn det.
m0lliz Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 Hei igjen dere! Lite som har skjedd her i det siste da jeg har bare venta på jiggtime! MEN bilen ser ut til være til huggern i løpet av høsten. Har funnet meg nytt karoserri hvor jeg blir og bygge om bilen til lisensbil. Dealen er ikke helt spikra enda men det er nok det som kommer til og skje.. Skrik ut om noen er intr i vader interiør
thomascr Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 Hei igjen dere! Lite som har skjedd her i det siste da jeg har bare venta på jiggtime! MEN bilen ser ut til være til huggern i løpet av høsten. Har funnet meg nytt karoserri hvor jeg blir og bygge om bilen til lisensbil. Dealen er ikke helt spikra enda men det er nok det som kommer til og skje.. Skrik ut om noen er intr i vader interiør TRIST.
termin Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 2jz i E36 er rått! Åssen er oppsettet ? 2jz girkasse, og så skjøytet mellomaksling? Kjører med sprut?
m0lliz Skrevet September 11, 2013 Forfatter Skrevet September 11, 2013 Har lyst på!!!! Kor masse? Bud ønskes:) skal prøve og få lagt ut noen bilder.
m0lliz Skrevet September 11, 2013 Forfatter Skrevet September 11, 2013 Hei igjen dere! Lite som har skjedd her i det siste da jeg har bare venta på jiggtime! MEN bilen ser ut til være til huggern i løpet av høsten. Har funnet meg nytt karoserri hvor jeg blir og bygge om bilen til lisensbil. Dealen er ikke helt spikra enda men det er nok det som kommer til og skje.. Skrik ut om noen er intr i vader interiør TRIST. Veldig trist.. bilen var desverre mye skeivere enn først antatt...
m0lliz Skrevet September 11, 2013 Forfatter Skrevet September 11, 2013 2jz i E36 er rått! Åssen er oppsettet ? 2jz girkasse, og så skjøytet mellomaksling? Kjører med sprut? Jepp. Men jeg skal bygge om til 530d kasse nå i vinter tenkte jeg. Kjører med sprut ja:)
HalvorK Skrevet September 11, 2013 Skrevet September 11, 2013 Veldig veldig synd at det endte slik. Blir moro å se hva du evt får til med neste prosjekt
Anders92 Skrevet September 11, 2013 Skrevet September 11, 2013 Der røk drømmebilen min ja! Kan jeg få spørre hva du måtte ut med for den?
m0lliz Skrevet September 11, 2013 Forfatter Skrevet September 11, 2013 Der røk drømmebilen min ja! Kan jeg få spørre hva du måtte ut med for den? hehe, du kan få komme og hente den om du vil. Må noen timer i jigg! Har fått tilbud av en som sier han fiksern til meg på ei helg med lakkering. Jeg bor på feil side av Trondheim, og må gjennom statensvegvesen vær gang jeg skal besøke noen eller inn til byen, så skiltene har røket for min del ganske fort uansett.
m0lliz Skrevet September 13, 2013 Forfatter Skrevet September 13, 2013 Har ksport understell. Vaderinteriør i sort skinn i bra stand. M3 forstilling uten bremser. Mtech 2 ratt. Høyre dør uten rust. Ruter. Bakluke. Spoiler. Osv til salgs!
handsome Skrevet September 13, 2013 Skrevet September 13, 2013 Har ksport understell. Vaderinteriør i sort skinn i bra stand. M3 forstilling uten bremser. Mtech 2 ratt. Høyre dør uten rust. Ruter. Bakluke. Spoiler. Osv til salgs! Selger du bremsene? Sent from my HTC One using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå