divad Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Takk, noe å gå etter hvertfall Prøvde å redigere slik du ville ha det, kansje litt høy fremme, litt usikker på hvor mørke lykter du ville ha, men du har iallefall noe å gå etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 http://www.partsandretards.no/senkesett/senkesett-med-dempere/bmw/3-serie-e30/supersport-suspention-kit Vurderer dette senkesettet. Erfaringer? 40/40 - 60/40 eller 60/60?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Se her ja. Hatt din del med rust du å ser jeg. blir bra når det blir ferdig. veldig passende felgvalg, slår aldri feil på E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Se her ja. Hatt din del med rust du å ser jeg. blir bra når det blir ferdig. veldig passende felgvalg, slår aldri feil på E30 Takk for det Jaa. Fremdeles endel igjen da men det kommer seg! Fornøyd med felgene jeg og, gleder meg til senk nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet September 21, 2014 Forfatter Share Skrevet September 21, 2014 Update 21/9-14 Senking Da har jeg vært litt produktiv på en søndag Fikset meg et senkesett tidligere i uka så dette ble da delvis montert i dag. Viste seg at jeg har 51mm fjærbein(var sikker på jeg hadde 45!!), så da er framdemperene ikke brukenes. Monterte likevel sammen med originaldempere for å se høyden. Ble rimelig bra høyde Rakk ikke skifte bakfjørene idag, så heftig amcar-stup på den nå In progress.... Resultat foran - FK 75 fjører FØR: ETTER: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 synes det ble passé lavt frame dette liker motorplanene, bare å klemme til med smidd innmat I motor først som sist ser ut som du gjør vældig bra job med denne lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Oktober 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2014 synes det ble passé lavt frame dette liker motorplanene, bare å klemme til med smidd innmat I motor først som sist ser ut som du gjør vældig bra job med denne lykke til videre Takk for det! Er veldig fornøyd med høyden framme nå ja, Fått senket bak også men ikke noe bilde enda. Kunne vært litt lavere bak , men får gå inntil videre hvertfall Smidd innmat frister, men iom. at motorene er såppass solide frister det med budskjettbygg først for å prøve meg. time will show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Joda det holder vel lenge med 450-500 hk på hjul i E30 ;)holder man seg litt under 500hk på hjula så holder det nokk lenge også Venter på helhets bilde med komplett senk her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 Legger ut litt bilder fra siste tida. Har byttet lokale, så der det meste arbeidet har gått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 Har også malt blokka som skal brukes på turbomotoren. + prøvemontert PPF grenrøret FØR ETTER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 Bare noen bilder som er tatt av bilen Satser på mye arbeid framover i nytt og x bedre lokale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Fin bil og spennende prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Fin bil og spennende prosjekt Takk for det du Prøver å få lagt ut mer jevne updates fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Blir bra nå blir nok kjekt me overladning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paugen92 Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Fint prosjekt du har David har dokk lokal på Ålgård eller? såg veldig nice ud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå