steinsus Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Har tro på en M10 med twinturbo i denne egentlig....... http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=255026 Vh. Stein
cesandberg Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Jeg hadde en E21 320/6 med irmscher rot lakk på 80/90 tallet som jeg lakket opp i org farge samt fangere og speil, lakket nesten all krom og håndtak sort matt, det ble rett og slett dritkult på den tiden. Den rødfargen var en anelse lysere enn de vanlige røde på den tiden, fin farge på det chassiet. Edit: Fant et gammelt slitent papirbilde av en sliten E21 , ble ikke så bra når det ble scannet:
Dirty Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Sett inn en m10 - 320 firer? ja joa det er jo en mulighet, men har lyst på en uten forgasser. Jeg hadde en E21 320/6 med irmscher rot lakk på 80/90 tallet som jeg lakket opp i org farge samt fangere og speil, lakket nesten all krom og håndtak sort matt, det ble rett og slett dritkult på den tiden. Den rødfargen var en anelse lysere enn de vanlige røde på den tiden, fin farge på det chassiet. Edit: Fant et gammelt slitent papirbilde av en sliten E21 , ble ikke så bra når det ble scannet: [ Bilde ] Se her ja, ja det blir rød, så er det bare å finne en farge som passer. Svarte lister syns jeg er pent ja, så blir nok å få vekk kromen Byttet et endeledd igår, var helt gåent, men tror nok jeg bare bytter alle foringene forran og bak. bilen føles noe slapp ut i drivverket
Jås Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Et tips til listene,alt som er alu kan pulverlakkest. Det syntes vertfall jeg ble bra,og veldig holdbart!
Dirty Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Et tips til listene,alt som er alu kan pulverlakkest. Det syntes vertfall jeg ble bra,og veldig holdbart! Hvordan er det å få av listene? skade av erfaring, så har jeg aldri klart å få av alle hele på e30n
bmwmaxi Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Listene er greie og få av hele, taklista begynner du med nede foran. Brett den liksom ut fra undersiden og opp. 318i/518i motor finner du bilig, med en annen kam og grenrør er det en fin motor. Og starter året rundt.
FrodeM Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Du må sette inn en s14, det er det eneste riktige!
larsern6 Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Forgassere som er riktig innstilt trenger ikke å bruke så mye. M10 med dobble webere ,eller sykkelgassere hadde vært skjønt det:)
Dirty Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Listene er greie og få av hele, taklista begynner du med nede foran. Brett den liksom ut fra undersiden og opp.318i/518i motor finner du bilig, med en annen kam og grenrør er det en fin motor. Og starter året rundt. Det skal jeg ha i bakhodet når de demonteres. en I motor er jo å foretrekke ja, men går nok for en 318is om det blir motorbytte. Åssen felger er det du har på nå? Det er noen BBS type vet jeg ikke, står nok på de. men har ikke studerte de så nøye. Forgassere som er riktig innstilt trenger ikke å bruke så mye. M10 med dobble webere ,eller sykkelgassere hadde vært skjønt det:) Tror nok bensinmåleren har spilt meg et puss, skulle fylle tanken fikk ikke på mer en 30Liter. da var den skåltom i følge måleren. Så forbruket er ikke så ille Fant ut av bensin "lekasjen" idag Morken slange på et T stykke Polerte den fort og gal, Så jo VELDIG bra ut på bildene. Men lakken er stygg etter de har hobbylakket div plasser rundt om. På bilder tok den seg jo veldig bra ut da
Orjan Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Åssen felger er det du har på nå? Det er noen BBS type vet jeg ikke, står nok på de. men har ikke studerte de så nøye. De felgene du har er BBS/Mahle felger; vanskelig å få tak i nå, så ta godt vare på dem (spesielt hvis du har 6" brede foran og 7" bak..). Et alternativ er vel å pusse dem opp og kjøre skikkelig 80-tallsstil
Dirty Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Åssen felger er det du har på nå? Det er noen BBS type vet jeg ikke, står nok på de. men har ikke studerte de så nøye. De felgene du har er BBS/Mahle felger; vanskelig å få tak i nå, så ta godt vare på dem (spesielt hvis du har 6" brede foran og 7" bak..). Et alternativ er vel å pusse dem opp og kjøre skikkelig 80-tallsstil [ Bilde ] [ Bilde ] Se der ja, de ble jo flotte Åå? ja de er til salgs om de har noe verdi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå