Lab161 Skrevet August 28, 2013 Forfatter Skrevet August 28, 2013 Har lest litt om re-maping som gjøres når dpf fjernes. Kan dette reverseres om fremtidig eier vil sette i ny dpf?
PenguiN- Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Kanskje like greit å bare slå til på denne: http://www.ebay.com/itm/Diesel-Particle ... 565043516e Det er jo det enkleste og i alle land utenom Norge så ser du at partikkelfilter ikke er så dyrt...
Lab161 Skrevet August 29, 2013 Forfatter Skrevet August 29, 2013 Kanskje like greit å bare slå til på denne:http://www.ebay.com/itm/Diesel-Particle ... 565043516e Det er jo det enkleste og i alle land utenom Norge så ser du at partikkelfilter ikke er så dyrt... Enig i det. Dette filteret er ikke riktig til min. Koster endel mer det jeg skal ha. Men får det fra ebay i Tyskland. Får ta det som post restante og hente det på postkontoret i Sverige.
Lab161 Skrevet August 29, 2013 Forfatter Skrevet August 29, 2013 Jeg synes utsagnet er intet mindre enn bambus. Sot partikler og nox er ikke det samme. Du trenger heller ikke kat for å bestå avgasstesten. Føler din bambuskommentar er på sin plass. Etter å ha blitt orientert om at partikkelfilter og katalysator er samme enhet på min bil, er jeg undrende til hvordan katalysatoren skal forbli urørt, når dpf blir fjernet, slik verkstedet påstår........ Har spurt verkstedet om hordan de stiller seg til det faktumet. Får ikke svar på det. Detter ikke tillitsvekkende. Kjøre uten partikkelfilter OG katalysator føler jeg blir litt jallaopplegg. Heller nå mot å kjøpe nytt filter. Skulle ønske det var noen tillitsvekkende folk med god kunnskap her på østlandet som kan både ta det mekaniske og programmeringen.....
TRF Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Det ikke noe mer jalla å kjøre uten katalysator. Katalysator på diesel har liten effekt på avgasser. Part filter har en mye større effekt. Ingen er lov å fjerne, men vi selger mange slike sett (TRF steg 2). Går rett igjennom eu. Vi har altså komplette kit til din bil, og holder til på øslandet. -TRF
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå