Gå til innhold

Min kjøreglade '06 130i (E87)


MrQuiet
 Share

Anbefalte innlegg

Hoho! Da blir det Nürburgring i sommer! Skal kjøre dag 2 av denne "event'en": http://www.destination-nurburgring.com/trackday/dn10-july-2014-nuerburgring

 

Det er flere 1'er-førere herfra som skal nedover, så det blir kanon! :grin:

Kult! Det blir helt sjef med flere 1-ere. Tror ikke det var en eneste 130i på forrige trackday jeg var på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk å kjøre en del simulator før du drar ned.. viktig at du kan banen skikkelig.. sist jeg kjørte egen bil på ringen så hadde vi med en som ikke hadde kjørt den så mye og han sleit med å vite hva som kom rundt neste sving :)

 

Skulle gjerne gjort det, men har ikke egnet konsoll. Det får bli å se en del onboard-filmer, og å sitte på med dere på dag 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper mye å se onboard filmer også... men for å få sporvalget til å gå lettere er det greit med Gran Turismo (helst).

Det er mange som tilbyr veiledning under trackdayen også, tenkte jeg skulle få ordnet meg det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelper bare med grand turismo 4 til Ps 2.. hvis ikke så er det mange spill du kan laste ned til pc også.. jo man lærer litt av onboardfilmer.. MEEEN jeg vet jeg hadde sovna hvis jeg skulle sett 100onboard ring runder.. men bare ta eksempelet så har jeg hittil på gt 6 kjørt 90mil bare på ringen.. og kan vel også nevne det at hittil er det den grand turismo jeg har kjørt færrest runder på ringen.. man får bare rett å slett mere innsikt i hvordan banen faktisk går.. jeg og martin snakka om å ta en lørdag eller fredag hos meg å drikke noen øl og planlegge turen samt kjøre litt.. du kan jo sikkert bli med da hvis du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...