MrQuiet Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Tar en råkjans på: Nedre-Høyre hjørne av E82 M-sport frontfanger Mannen har et godt blikk! Yup! Deleinnsamlingen har startet. Det blir coupé-front når snøen smelter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Blir stilig med coupè-front på E87, det er ikke hverdagskost. Er det bare bolt-on, eller kreves det noe ekstraarbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Coupè-fanger på E87 (og E81) er visstnok ganske bolt-on, men ikke helt. Har funnet to tråder på babybmw.net som beskriver jobben i litt dybde: http://www.babybmw.net/viewtopic.php?f=20&t=30391 http://www.babybmw.net/viewtopic.php?f=20&t=14834 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Hoho! Da blir det Nürburgring i sommer! Skal kjøre dag 2 av denne "event'en": http://www.destination-nurburgring.com/trackday/dn10-july-2014-nuerburgring Det er flere 1'er-førere herfra som skal nedover, så det blir kanon! Papperboy og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Liker Liker Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 husk å kjøre en del simulator før du drar ned.. viktig at du kan banen skikkelig.. sist jeg kjørte egen bil på ringen så hadde vi med en som ikke hadde kjørt den så mye og han sleit med å vite hva som kom rundt neste sving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Hoho! Da blir det Nürburgring i sommer! Skal kjøre dag 2 av denne "event'en": http://www.destination-nurburgring.com/trackday/dn10-july-2014-nuerburgring Det er flere 1'er-førere herfra som skal nedover, så det blir kanon! Kult! Det blir helt sjef med flere 1-ere. Tror ikke det var en eneste 130i på forrige trackday jeg var på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 husk å kjøre en del simulator før du drar ned.. viktig at du kan banen skikkelig.. sist jeg kjørte egen bil på ringen så hadde vi med en som ikke hadde kjørt den så mye og han sleit med å vite hva som kom rundt neste sving Skulle gjerne gjort det, men har ikke egnet konsoll. Det får bli å se en del onboard-filmer, og å sitte på med dere på dag 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Hjelper mye å se onboard filmer også... men for å få sporvalget til å gå lettere er det greit med Gran Turismo (helst). Det er mange som tilbyr veiledning under trackdayen også, tenkte jeg skulle få ordnet meg det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 hjelper bare med grand turismo 4 til Ps 2.. hvis ikke så er det mange spill du kan laste ned til pc også.. jo man lærer litt av onboardfilmer.. MEEEN jeg vet jeg hadde sovna hvis jeg skulle sett 100onboard ring runder.. men bare ta eksempelet så har jeg hittil på gt 6 kjørt 90mil bare på ringen.. og kan vel også nevne det at hittil er det den grand turismo jeg har kjørt færrest runder på ringen.. man får bare rett å slett mere innsikt i hvordan banen faktisk går.. jeg og martin snakka om å ta en lørdag eller fredag hos meg å drikke noen øl og planlegge turen samt kjøre litt.. du kan jo sikkert bli med da hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 jeg og martin snakka om å ta en lørdag eller fredag hos meg å drikke noen øl og planlegge turen samt kjøre litt.. du kan jo sikkert bli med da hvis du vil Øl, bilprat og gaming høres helt greit ut Papperboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Hva tror menigheten? Sølv, sort eller kanskje blå calipere. Felgene blir Ferric Gray II, altså samme farge som på bilen under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Jeg er litt svak for rød, men gul funker jo også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Jeg er litt svak for rød, men gul funker jo også. Aiai! Husk at jeg er født i '72. Liker å holde litt lav profil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Rosa it is! Andy520iA og -Martin- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå