Gå til innhold

Finken`s E38 cruisewagon

Finken
 Share

Anbefalte innlegg

Denne 735IL ble kassa tilpasset skiluka. Mener det er 1 stk 13" er laget en kant rundt elementet som passet helt tight inntil seteryggen rundt skiluka. Så alt trykk skal komme inn i bilen.

Å lage store hull i seteryggen vet jeg ikke om er bra for bilen.

GHFG005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, blir jo selsagt ikke å kappe i noen av betydning, får se åssen det ser ut bak dr, men blir nok bare orntli kasse til 18" til å begjynne med.

ikveld blir det å få på 10mm spacer bag, valsa ligger klar i tilfelle d blir litt subbing :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG flott E38! Det meste er gjort riktig!!!

Men den der fjortis-basskassen kunne du spart deg for...men det er min mening :-)

Basskasse og "dunk dunk dunk" hører ikke hjemme på en 7 serie...men igjen, det er min mening :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG flott E38! Det meste er gjort riktig!!!

Men den der fjortis-basskassen kunne du spart deg for...men det er min mening :-)

Basskasse og "dunk dunk dunk" hører ikke hjemme på en 7 serie...men igjen, det er min mening :-)

Jo, takk :)

som sagt så er anlegge satt i miderlitidi for hater å kjøre rundt uten musikk :P skal snart ut så fort jeg får nye batterier, kabler, høytalere og noe div :)

du skal få lov å mene hva du vil, men musikk (høyt) må jeg ha så :P men er fullt enig i at ikke den kassen jør seg :P

Lag deg en penere basskasse! Hva består anlegget av (hvilken hovedenhet, bass, forsterker, høytaler osv + specs? Rå bil!

er ikke noe å skryte av, er bare en billi sony spiller (type 600kr med firmarabatten :lol: )

gamle type kicker høytalere i dørene, orginalt batteri, Kicker SoloX 18" og kicker ZX2500.1 :) har 3 til ZX2500.1 og 1 til SoloX etter det gamle anlegge mitt, så skal ikke stå på bassutstyre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk på 10mm spacere bak ikveld, har 18mm framme :) tok bare kjapt over med valsa når jeg først var i gang allikavell :P ble ganske bra syntes jeg, subber ikke når jeg kjører, har enda ikke prøvd med folk baki da :P men tror det skal gå ganske bra :) her er jaffal noen bilder :)

vgum17325pe1hgstdgaz.jpg

Ser jo at bilen er meeegaskitten på detta bilde :lol:

k891gwavoop7zu2tjtah.jpg

jay8txhb5iekqgilhbpr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Så denne Igår :) Så bra ut med di hjula ja! :)

så du den på gatebil? var nok mye gummi i felga etter vel mye subbing oppover og rundt i Sverige + tungt lastet :P så ikke bra ut :P må vell til og valse litt til bak ja :P

En ny hovedenhet (Pioneer) og mer/bedre høytalere (f.eks en grom 4-kanaler), så er du i mål da! Resten er jo bra!

alt dette bli nytt etter hvert ja, blir nok vinterprosjekt da bilen mest sannsynlig blir helt ubrukli på vinteren uansett :lol: så får ta en orntli overhaling på stereoen da :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...