Sjøbuse Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Denne 735IL ble kassa tilpasset skiluka. Mener det er 1 stk 13" er laget en kant rundt elementet som passet helt tight inntil seteryggen rundt skiluka. Så alt trykk skal komme inn i bilen. Å lage store hull i seteryggen vet jeg ikke om er bra for bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Nei, blir jo selsagt ikke å kappe i noen av betydning, får se åssen det ser ut bak dr, men blir nok bare orntli kasse til 18" til å begjynne med. ikveld blir det å få på 10mm spacer bag, valsa ligger klar i tilfelle d blir litt subbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 VELDIG flott E38! Det meste er gjort riktig!!! Men den der fjortis-basskassen kunne du spart deg for...men det er min mening Basskasse og "dunk dunk dunk" hører ikke hjemme på en 7 serie...men igjen, det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Lag deg en penere basskasse! Hva består anlegget av (hvilken hovedenhet, bass, forsterker, høytaler osv + specs? Rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 VELDIG flott E38! Det meste er gjort riktig!!!Men den der fjortis-basskassen kunne du spart deg for...men det er min mening Basskasse og "dunk dunk dunk" hører ikke hjemme på en 7 serie...men igjen, det er min mening Jo, takk som sagt så er anlegge satt i miderlitidi for hater å kjøre rundt uten musikk skal snart ut så fort jeg får nye batterier, kabler, høytalere og noe div du skal få lov å mene hva du vil, men musikk (høyt) må jeg ha så men er fullt enig i at ikke den kassen jør seg Lag deg en penere basskasse! Hva består anlegget av (hvilken hovedenhet, bass, forsterker, høytaler osv + specs? Rå bil! er ikke noe å skryte av, er bare en billi sony spiller (type 600kr med firmarabatten ) gamle type kicker høytalere i dørene, orginalt batteri, Kicker SoloX 18" og kicker ZX2500.1 har 3 til ZX2500.1 og 1 til SoloX etter det gamle anlegge mitt, så skal ikke stå på bassutstyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Fikk på 10mm spacere bak ikveld, har 18mm framme tok bare kjapt over med valsa når jeg først var i gang allikavell ble ganske bra syntes jeg, subber ikke når jeg kjører, har enda ikke prøvd med folk baki da men tror det skal gå ganske bra her er jaffal noen bilder Ser jo at bilen er meeegaskitten på detta bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Så denne Igår Så bra ut med di hjula ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 En ny hovedenhet (Pioneer) og mer/bedre høytalere (f.eks en grom 4-kanaler), så er du i mål da! Resten er jo bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Så denne Igår Så bra ut med di hjula ja! så du den på gatebil? var nok mye gummi i felga etter vel mye subbing oppover og rundt i Sverige + tungt lastet så ikke bra ut må vell til og valse litt til bak ja En ny hovedenhet (Pioneer) og mer/bedre høytalere (f.eks en grom 4-kanaler), så er du i mål da! Resten er jo bra! alt dette bli nytt etter hvert ja, blir nok vinterprosjekt da bilen mest sannsynlig blir helt ubrukli på vinteren uansett så får ta en orntli overhaling på stereoen da :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Følger med her om det kommer no updates Tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Nydelig vogn! perfekt kombo med senk og felger! Tommel opp Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Hvordan dimensjoner har du på de felgene foresten? ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Er 9,5" framme og 11" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Jeg synes jeg så E30Meet la ut bilde av den på Facebook, så meget bra ut Edit: Tar meg friheten til å poste det, hehe! MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Ja, har vært i danmark me dem i helgen så stemmer nok det ja APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå