Freakshow Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Jeg mente dekk dim på felgene xD my bad Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Nydelig E38! Finken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Takk takk hygglig og høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Okey driver og vurderer å kjøpe samme felgene selv, men har dekk på de andre felgene de er 235 og 265 men trur det går bra forde Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Det går bra hadde 285 bak før men det ble 255 når dem ikke hadde 285dekk inne, bare 255 åsså var det jo helt annen pris også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Får lyst på E38 når jeg ser denne. Godt gjennomført! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 blir lite tid til bilen med masse jobb :/ men får da gjort litt her og der med bilen, ikveld ble det soting av rutene, mangler og ta bagruta og førerdør nå sliter for tiden med at jeg får vann i tanken, noen forslag hva det kan komme av? er nok hull i den, men lekker ikke bensin ut av den, mulig på toppen av tanken? mye arbeid og ta ned tanken? visst jeg bare får fikset dette problemet så blir vidre planer fram mot e30meet og få senket mer foran og bak, få på alpina striper på siden og polering 2 bilder fra da jeg var i danmark med e30meet slenger med noen bilder av et annet prosjekt jeg har, en toyota corolla ke70 med m20b27 turbomotor og til slutt pynten på hylla i stuen APedersen og Mr_Soul reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Denne var tøff pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malijandro Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 oij, det her er jo gamle bilen til fattern!.. Grom den har blitt nå!.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2014 Nærmer seg e30meet, og bilen begjynner og bli sånn tåli reiseklar nå Har fått på alpinastriper på sidene, slengte på no mer klister, la solfilm på toppen av frontruta og fått senket den enda mere Nå tror jeg ikke det er mulig og få den lavere uten og gå over på luft Fikk ikke tatt bilde av bilen etter den ble senket enda mer, mulig jeg tar noen imårra Hiver ut noen bilder siden det er en bildetråd Når ikke coiloversa går lengre ned, da må vi modifisere litt Go Kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Æ likar det Bli moro tur detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Dreier coiloversa, rått!!.. godt og se de ikke bare er jeg som modifiserer coilovers!.. you made my day!! Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Nice! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå