Gå til innhold

Takk til alle - og takk for meg! :)


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for all innsats og ståpå vilje Gunnar! :)

Bimmers har virkelig vært en revolusjon for oss norske BMW entusiaster. Uten forum som dette så ville aldri BMW interessen og kunnskapen vært i nærheten av hva den er idag. Alle deler jeg handlet over alle årene har kommet herfra, eller gjennom kjennskaper jeg har gjort på forumet. Om dette forumet ble tatt ned ville veldig mange blitt veldig handikappet i sin BMW hverdag.

Og ikke minst - takk for at du ga oss et kanon-alternativ til det daværende BMWCCN forumet! Når du ser hvordan ting har gått der i mellomtida kan du med rette banke deg selv på brystet. Og du drev dette helt alene.

Høres ut som du har hendene fulle på andre fronter, en oljeplattform er ikke småtteri...! Jeg er sikker på at alle "hatere", "hk vs moment" og ukentlige "sinnamann 1 vs sinnamann 2" blir byttet ut med nye utfordinger! :P

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange fine år med den jobben du har gjort med Bimmers Gunnar. Takket deg og Bimmers har jeg fått mange gode miner, hjelp, større vennekrets og møtt på fora her og gjennom de såkalte Bimmers treffene utrolig mange fine mennesker. Lykke til videre Gunnar :applause::applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor takk til deg Gunnar. Jeg har også fått noen venner gjennom bimmers. Sett mye fine biler på treff pga bimmers. Og har fått hjelp til div spørsmå,l så jeg har kunnet fikse på bilen selv å sluppet flere tusen kroner på verksted.

Lykke til vidre.

Vi får vel se deg her inne nå og da likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer meg inn i rekken sammen med resten av gjengen her. Tusen takk for et flott forum, som det har blitt brukt maaange timer inne på siden registreringsdato, og da kanskje hyppigst de siste 5-6årene!

Lykke til med videre planer, dass, fliser og det som måtte falle foran deg, Gunnar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til deg Gunnar! Det har vært ett hyggelig bekjentskap:-) Jeg er ikke blant de som har vært mest aktive her inne, men har hatt mange timer med hyggelig lesing, mest i prosjekttrådene. Det er ingen tvil om at det er mange flinke bilbyggere i Norge, og det å ha ett "støtteapparat" som bimmers.no er helt uvurderlig. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...