Gå til innhold

e39 navigasjon

e39 navigasjon  

13 stemmer

1. 1. e39 navigasjon

• eonon d5124f
      3
    • hualingan HL-8786GB
      2
    • erisin es1053b
      0
    • original 16:9 / mk4
      6
    • xtrons PF7239B
      1
    • Dynavin DVN-E39A (D99+)
      1

Anbefalte innlegg

er det noen som har denne i sin e39 eller x5?
den ser jo ikke så dum ut VS original 16:9 ..
og pris + tilkoblings muligheter er jo spot on..

akkurat nå har jeg mk1 med kasset og liten skjerm.,
så tenkte og oppgradere..

tenkte først kjøpe org mk4 dvd og 16:9 skjerm.. men det er vel begrenset med tilkoblingsmuligheter på de,selvom jeg er fan av det orgianlt?

dynavin blir for dyrt..

er det no vitsi og oppgradere til mk4 og 16:9 skjerm eller skal jeg heller gå for å røske ut både cd veksler navigasjons modulen og heller instalerer

http://www.ebay.co.uk/itm/ES1053B-7-HD- ... 27d494fd31

en slik en.. hong kong humfr humfr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt oppriktig ærlig så tror jeg sånne "Kina" spillere er av veldig forskjellig ymse kvalitet og opplevelse. Er nok mange som synes de er "good enough" men tror nok de fleste som har prøvd seg på sånne spillere angrer i etterkant. Prøvde en slik en i min E46 og den satt i bilen i nøyaktig 1 time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er kvaliteten som jeg tviler på og.

.

men mk4 og 16:9 er på en måte utdatert det og.for å kjøre mp3 må du ha en dyr duppedings eller mygle de to signal kablene til cd vekslern..

var det spesifikt erisin`s e46 modell du prøvde i din bimme eller var det no annet ymse greier ?

den ser vertfall grei ut på utforminga kontra mange andre for eks noen av de første til dynavin ,som var mer firkanta og liten 5"? skjerm..

vet ikke hvor lenge erisin spillern har vert på markedet,men håper noen har kjøpt den og kan si noe om kvaliteten.

vilke tilkoblings muligheter har jeg på og 16:9 org skjerm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
ja er kvaliteten som jeg tviler på og.

.

men mk4 og 16:9 er på en måte utdatert det og.for å kjøre mp3 må du ha en dyr duppedings eller mygle de to signal kablene til cd vekslern..

var det spesifikt erisin`s e46 modell du prøvde i din bimme eller var det no annet ymse greier ?

den ser vertfall grei ut på utforminga kontra mange andre for eks noen av de første til dynavin ,som var mer firkanta og liten 5"? skjerm..

vet ikke hvor lenge erisin spillern har vert på markedet,men håper noen har kjøpt den og kan si noe om kvaliteten.

vilke tilkoblings muligheter har jeg på og 16:9 org skjerm

er EONON til e39 et bedre valg? noen med eonon i sin e39 som kan si no om kvaliteten?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til de du nevner her, men jeg kjøpte en Haulingan for under et år siden og kan trygt anbefale den. Hadde den i en 2001 E-39. Utseendemessig er den et løft og passer veldig godt inn i interiøret. Du får alt du kan tenke deg av funksjoner og litt til.. Fungerte problemfritt.

Har 16:9 orginalt i en E-38 og holder på å oppgraderer lyd med mediabridge, mkIV navi og omformer fra høy til lavnivå osv.. Koster mye penger og "in the end" sitter man igjen med et gammelt system som mangler funksjoner.

Hadde jeg fått samme Haulingan spilleren til å passe i E-38´n, hadde jeg byttet uten å blunke..

Det er jo et "Kinaprodukt" og jeg var veldig skeptisk når jeg kjøpte den, men ble positivt overrasket :)

http://hualingan.en.made-in-china.com/p ... 86GB-.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker jeg drev og titta på den for en stund siden,men la den på hylla da det var for mye bugs,uten at jeg husker helt hva de var.. dårlige kvalitets knapper? fort slitte? ingen lys instilling osv +++++

men hvis den funker hos deg så er det jo bra.når det er sakt, så ser den jo ikke så dum ut, kanskje den har fått en oppgradereing siden sist? skal ta en surfe runde

skal bruke en high\low rca out i min e39 og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte først en hauligan spiller til min e39 hos en bedrift på finn.no for litt under 2 år siden. På den funket ikke lyset i knappene. Leverte den tilbake for deretter åbestille samme spiller hos gs for samme pris, på den funka alt å det var en annen software. Bruker den spilleren den dag i dag å er stor fornøyd :D spiller bra synes jeg værtfall :) anbefales vis du får en oppdatert en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...