noekult Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 http://www.telegraph.co.uk/motoring/roa ... iters.html What. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Da er jeg virkelig spent på konsekvensene for sportsbilprodusentene i Europa; Ferrari, Maserati, Lamborghini, Porsche osv. tror jeg da skal få enorme problemer med å levere biler med en slik sperre. Dessuten vil det vel alltid være veier for å omgå dette, men uansett er det jo i det hele tatt idiotisk å legge frem et slikt forslag spør du meg, ihvertfall om sperren settes ved 70 mph. Hadde det vært ved det dobbelte er saken en helt annen, og det eksisterer vel en uskreven "regel" om at en del av de sprekere bilene sperres ved 250 km/t allerede den dag i dag. En annen ting er hvordan de skal implentere dette i den eksisterende bilparken, de kan jo ikke akkurat tvinge hele Europa over i nye biler... Nei, dette tror jeg blir en utopi og drøm for enkelte bil-hatende organisasjoner/personer. Eneste som skremmer meg er vel at dette er noe f.eks. SV osv. kan finne glede over, og plage oss i Norge med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 http://www.telegraph.co.uk/motoring/road-safety/10278702/EU-plans-to-fit-all-cars-with-speed-limiters.htmlWhat. Jeg har ingen tro på at dette blir vedtatt, tror ikke Tyskland går med på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Nope... dette er ikke realpolitikk. Denne artikkelen er mest myntet på den aktuelle innenrikspolitiske situasjonen i Storbritania. The Telegraph sympatiserer med det konservative partiet England og dette partiet opplever for tiden en dyp splittelse internt (senest illustrert i relasjon til statsminister Cameron´s famøse nederlag vedr. en militær intervensjon i Syria) og ikke minst når det gjelder Storbritanias fremtidig forhold til EU. Sterke krefter i partiet ønsker en ytterligere britisk avstand til EU... og det er dette denne artikkelen i realiteten handler om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Tror nok vi kan ta dette med en klype salt, noe slikt som dette lar seg rett og slett ikke gjennomføre. Men det er utrolig hvor kreative de kan bli i sin besettelse å frata mennesker sin frihet Husker jo bare ramaskriket her hjemme da de ville sette 90 km/t fartssperre på biler som Chevrolet Suburban registrert som lett lastebil Men noen biler fikk de det jaggu til på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 EU e mafia. De bygger kolkhoser av europa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 EU e mafia. De bygger kolkhoser av europa. Ikke glem hvor bilene våre kommer fra........... Jeg tror ikke du skal være redd for at EU ødelegger kjøregleden din, det klarer nok norske myndigheter helt alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå