bmwe392000 Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 hei va ambefales å senke i høyde på bmw e39 2000 mod stasj?
Otis Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Minst mulig mener jeg og da er original M understell best. Dette for å bevare komfort og passelig øyde for mer brukbarhet av bilen.
scoot Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Minst mulig mener jeg og da er original M understell best.Dette for å bevare komfort og passelig øyde for mer brukbarhet av bilen. Kan også oppnås ved å kjøpe Eibach Pro, i mine øyne det beste alternativet hvis man vil unngå å bytte til m-tech dempere - topplager osv. ( for det må man vel hvis man skal ha m-tech fjærer? )
Otis Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Jeg kan faktisk ikke si at dette stemmer eller ikke stemmer. Men jeg er rimelig sikker på at du ikke trenger å skifte støtdemper for å sette på m-fjør. Dog så vet jeg at man ikke trenger nye topplager, da de er helt like. Uansett så burde man nok sponse på seg mer korrekte dempere til såpass lave fjører, ellers kan man få smake på bumpstoppen litt oftere enn hva man liker. Samt at holdbarheten på korrekte dempere vil nok være vesentlig lengere.
bmwe392000 Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 kan dette bli bra da ? http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/175/663461
scoot Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Såpass lave fjører? Pro-kitet senker da ikke mer enn 20-30mm, overhodet ikke noe problem å kjøre slik senk på originale dempere. Kjørt på originale dempere et år snart, aldri vært i nærheten av bumpstopen.
bmwe392000 Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 denne senken har demper med også og fjærer
scoot Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 denne senken har demper med også og fjærer Det bør være et bra alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå