K-E Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Strøkne frontlykter til E39. Klare blinklys og originale angeleyes. Ombygd til kina-xenon. Nye pæreholdere og halogenpærer må til for å bruke de lovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Dette er hella? å hva priser du disse til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Hella ja Pris er jeg usikker på, gi meg et bud! Lykteglasene er klare og fine, og jeg kan heller ikke se noen andre skader på selve lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Vet du om disse passer min 1998 mod? Har helt vanlige lykter. Slik som disse: http://farm4.static.flickr.com/3090/261 ... 88.jpg?v=0 Vil isåfall pæreholderene i fra lykta mi enkelt passe over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Lyktene passer, ja Angående pæreholderne så kan jeg sjekke det nå i helgen. Har et par originallykter liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Pæreholdere vil ikke passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 1500,- Bud notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 he du ledingene også? overgangane? he en 1997 mod :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 he du ledingene også? overgangane? he en 1997 mod :/ Nei, dessverre. Om ingen byr høyere enn turbowrx, blir de solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaagesjo Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 1600,- + frakt om du sender dem idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå