Gå til innhold

Forsikring av BMW M5 E61 -08?

RS4
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en kontakt i Storebrand som i hovedsak jobber seg inn mot BMW-eiere. Han tok kontakt med meg og ga meg et tilbud jeg ikke kunne si nei til. Jeg har direkte.nr til han, så du kan sende meg en PM om du ønsker mere info. Veldig hyggelig fyr som selv er BMW-mann. Jeg sparte over 6000kr i året på mine daværende 4 kjøretøy: E61 525dat M-sport, 2xE30 325 og en Yamaha R6. Hadde tidligere Eika, som da var overlegen på pris, men pga at Storebrand sikter seg litt inn på BMW-eiere, så kom de enda bedre ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Storebrand skulle ha 22000kr/året.

Det er ca dobbelt så mye som jeg har idag, nå har jeg kasko best forsikring(inkl. motor&gir havari til bilen er 8år) på bilen og reise & ulykke forsikring til ca 13tusen totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Stavanger Forsikring. Og hver gang jeg har gjort et sprell og byttet så har jeg havnet tilbake der :P

Betaler nå i underkant av 13k for Z4en, E91en, innbo og reiseforsikring. Skal langt ifra klage. Løsningen for meg var Huseiernes Landsforbund. Bedre rabatt gjennom de enn BMWCCN-avtalen.

Er du ikke medlem i HLF så meld deg inn. Koster 300-400 i året og det spares jo lett inn igjen kun via forsikringen. Så er der jo masse andre goder i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...