Hellanden Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Dette hørtes meget kjekt ut ! Men er enig i det mange sier om at det bør være en kosetur, ikke villmannskjøring og første mann til neste treffpunkt opplegg ! Skriv meg opp på listen, så får vi se om det passer når den tid kommer. Helland E60 525i-Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Dette kommer nok på ingen måte til å bli noe "kappløp". Hvis noen ønsker å svinkjøre, så får disse ta konsekvensene av det selv, følger loven uansett om man kjører alene, eller med 10 andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Jeg blir med på en sånn tur Moss, E36 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Skriv mæ og opp, så får man se hvordan det klaffer med ferien til neste år! Like ideen! Harstad. E91 320d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Jeg er med om jeg får muligheten! Kunne jo evt ikke bare kjøre i Norge, men ta turen innom Sverige og f.eks.. Stavanger F10 520d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Jeg er med om ferie og bil er klar Bærum E30 340i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Er med jeg å, om det blir noe folk med, og om det passer. e46 m3 Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Lett med jeg. E24 635CSi og/eller E39 525dat hvis det blir ombygging av E24'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Lett med jeg.E24 635CSi og/eller E39 525dat hvis det blir ombygging av E24'en. Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 ja takk men folk får kjøre som de vill. Gidder ikke klaging på att noe kjører for sakte eller for fort, alle møtes jo på stoppe stedene tilslutt Bmw E46 325Ci Smg Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Selv i respektable klubber som NSK og BMWCCN så er det alltid noen som kjører litt friskere enn andre, og det er helt iorden. Sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteWolf Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Høres spennende ut! Jeg vil prøve å være med på detta! E39 523i, evnt E36 m3 om den blir ferdig, og klar for veien. Tønsberg / Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Om det passer med ferie, er vi to stk som lett blir med. Har ikkje kjøpt ny bil enda, men trulig e46 325ci. Førde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Er ikke så farlig for min del å ende opp på et treff. Skjønner da at det fort blir på østlandet, mens jeg hadde kost meg i disse traktene: For eks Åndalsnes Camping er hyggelig, og plass til en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Jeg er med Hvilken bil og hvor holder du til =)? Eller kommer du tilbake med biltype senere? =) E21 eller E91 Mandal\vest-agder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå