Hawkon88 Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Jeg ser ikke helt poenget med å "ende opp på e30meet" etc. De fleste kjører vel i større eller mindre kolonner til/fra e30meet uansett.. En tur ala e31 klubben hadde må vel være bra. God vestlandsnatur etc. må være helt konge.. Hva om vi fylte disse lokal-fergene i sogn med kun bmwer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 blir med jeg og e28 535 turbo, nordmøre, Kristiansund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Jeg er ikke så ekstremt for å ende opp på Rudskogen eller Vålerbanen. Vil ut for å oppleve noe nytt jeg. Helt enig! E16 - Londonderry i Nord-Irland, Storbritannia og Bergen, hadde iallfall blitt en tur ingen hadde glemt. er ikke lengre enn 118mil?, å det er billig øl i Irland også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Dette hørtes jo morro ut stor sjangs at jeg stiller med M3'n må se an ruta først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Aurland Bergen Lærdalstunellen Clyde i Glasgow Slott i Edinburgh Elven Foyle i Derry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Ser ut som at det er stor interesse, så dette må vi få til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Jeg er ikke så ekstremt for å ende opp på Rudskogen eller Vålerbanen. Vil ut for å oppleve noe nytt jeg. Helt enig! Også innenfor landets grenser. Ser mange nevner mye utenfor, hadde selvfølgelig vært fett! men hold nivået litt lavere nå, så blir det kanskje realisert Ihvertfall det jeg mener (og tror ville funka). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Hiver meg med om det passer med fri Kennethe34, E46 M3 '01, Tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Jeg er ikke så ekstremt for å ende opp på Rudskogen eller Vålerbanen. Vil ut for å oppleve noe nytt jeg. Helt enig! Også innenfor landets grenser. Ser mange nevner mye utenfor, hadde selvfølgelig vært fett! men hold nivået litt lavere nå, så blir det kanskje realisert Ihvertfall det jeg mener (og tror ville funka). Bør ihvertfall holde det i Norge siden det er Norway edition Akkurat hvor vi ender opp er ikke så nøye men må innom en bane. Kan jo eventuelt leie en bane vist vi blir mange nok. Så får vi den for oss selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Verdens nordligste raceway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 ACR på veien hadde vært fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Jeg er ikke så ekstremt for å ende opp på Rudskogen eller Vålerbanen. Vil ut for å oppleve noe nytt jeg. helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mark9er Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Hørest Rått ut! Heldigviss er arbeidsplassen min fleksibelt så man kan bestemme selv når man kan ta ut feriedager! Bmw E46 320i 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roarholt Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 ACR er HELT sjef. Det hadde vært en fin pitstop på turen Verdens nordligste raceway [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 POKER RUN!!! http://en.wikipedia.org/wiki/Poker_run Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå