Gå til innhold

Gumball/Modball - Norway edition 2014 - Kjørerute S.8


hermanoo90
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke helt poenget med å "ende opp på e30meet" etc. De fleste kjører vel i større eller mindre kolonner til/fra e30meet uansett..

En tur ala e31 klubben hadde må vel være bra. God vestlandsnatur etc. må være helt konge.. Hva om vi fylte disse lokal-fergene i sogn med kun bmwer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er ikke så ekstremt for å ende opp på Rudskogen eller Vålerbanen. Vil ut for å oppleve noe nytt jeg.

Helt enig! E16 - Londonderry i Nord-Irland, Storbritannia og Bergen, hadde iallfall blitt en tur ingen hadde glemt. er ikke lengre enn 118mil?, å det er billig øl i Irland også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så ekstremt for å ende opp på Rudskogen eller Vålerbanen. Vil ut for å oppleve noe nytt jeg.

Helt enig! Også innenfor landets grenser. Ser mange nevner mye utenfor, hadde selvfølgelig vært fett! men hold nivået litt lavere nå, så blir det kanskje realisert

Ihvertfall det jeg mener (og tror ville funka).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så ekstremt for å ende opp på Rudskogen eller Vålerbanen. Vil ut for å oppleve noe nytt jeg.

Helt enig! Også innenfor landets grenser. Ser mange nevner mye utenfor, hadde selvfølgelig vært fett! men hold nivået litt lavere nå, så blir det kanskje realisert

Ihvertfall det jeg mener (og tror ville funka).

Bør ihvertfall holde det i Norge siden det er Norway edition ;) Akkurat hvor vi ender opp er ikke så nøye men må innom en bane. Kan jo eventuelt leie en bane vist vi blir mange nok. Så får vi den for oss selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...