Mattae Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 Så litt igjennom bilder, kommer IKKE til å gå med zito felgene om det stemmer at det er dårligere plass på e92 enn e90. Her er min e90 med 19x9.5 et20 med 235/35R19 sunny dekk. Riktignok lavere den her da, men min og kommer nok til å gå like langt nedpå i svinger + at jeg har breiere dekk nå og dårligere plass i hjulbuer. Må vell vertfall valse mye eller shave buene får å få dette til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2014 60/40 H&R senk montert Ikke fått tatt noe skikkelig bilde av det da men Fikk prøvd bilen som trekkvogn og i går Fungerte ypperlig det. Var en tur nedover munchen med bilen for 1,5 uke siden og Sånn ser insekter ut etter å ha smakt 260 km/t Fikk testa ut den lokale maten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2014 Fått tilbud om å bytte zito e46 felgene mine i 19" gs hypertrack med bra dekk. Er igrunn litt lei lm reps, men de ser jo bra ut og er jo forsåvidt greit bytte, hmm 235/35r19 foran og 265/30R19 bak på 8.5 og 9.5 så er ikke noe strekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 Kom på jeg kunne jo poste interiørbildene fra annonsen vertfall Bildene rettferdiggjør ikke hvordan interiøret ser ut irl da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Jeg er ganske sikker på at jeg Jar samme farge på interiøret altså! det er nydelig <3 Sent from my iPhone using Tapatalk Mattae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Da har man vært på e30meet og kjørt 3 dager sporkjøring og resten av uka på gatebil(med bilen godt parkert på utstillinga pga herjing på campen) Klar for avreise Var innom kragerø og hentet noen 19" BBS LM reps Gikk mye dekk Sonar dekk foran og kumho bak på bbs'ene. Kumho funka greit, sonar var elendig på både tørt og vått. Bilen så bra jævlig ut etter banekjøring(LES MYE dekkrester og bremsestøv overalt) så trengte en sjapp shine førutstillinga på gatebil(gadd ikke fylle ut sjema engang der da, da jeg ikke satset på vinne noe) Alt i alt en konge uke Sett bort ifra jeg klarte dra på meg en fartsbot på 7800,- på søndagen og noen prikker Slapp heldigvis å være passasjer hjem M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Woop Hadde 328i'n på vegvesenet i dag for godkjenning av senksett, alt var gode greier bortsett fra en ting at bilen faktisk var for HØY i front. Var 7-10mm for høy foran i forhold til det som stod i TÜV papirene. Så må skru den ned og få ny hjulstilling igjen e92'n er levert til lakkering i dag Skal være ferdig på onsdag. Skal lakkere og rette opp bagasjeluka og lakkere taket. Var et uhell med et partytelt som fløy i bilen.. Skulle gjerne ha lakkert opp panser og litt småting og, men det var ikke lommeboka mi enig i akkurat nå. 20mm spaceren jeg hadde foran er erstattet med en på 10mm så ble mye mer riktig inpress nå i forhold til bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Jeg bare legger fra meg dette bildet her jeg, i håp om at spontaniteten din resulterer i en update om innkjøp av nye felger StigJ og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Hehe har sett bilde før ser meget bra ut. Blir å prioritere m-sport først Men man vet da aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Kjør på med M Aero heller da. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Ja vært på tanken, er jo veldig mye billigere. Men syns m-sport ser mye bedre ut Men får det nokså billig fra england ca 12k levert ferdig lakkert mener jeg det kom på. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Kom på jeg må nok ha mye strekk med style 95. Akkuratt klaring nå med 265 på 9.5 et36. Og det er faktisk litt strekk med mine dekk. Style 95 er jo 10"et24 om jeg husker riktig. Kan jo valse litt men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Såpass mye forskjell på coupe og touring ja? Jeg har 9.5 ET27 og 275. An anelse subb høyre bak av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Har ikke prøvd mer enn 10mm spacer bak da, men tror ikke det går vertfall. er lite klaring når det fjærer. Synd det er så trangt bak i forhold til foran, er 0 kant der omtrent. Er vell ikke tilfeldig at mange shaver hjulbuene bak på e92 Blir litt drastisk det syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå