Mattae Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 Touringen din er stor inspirasjon Har tenkt at faceliftfangeren min ser jo ikke så galen ut, helt til jeg ser bilder av gamle din så ser jeg at m-sport er must hehe Er egentlig helst raua jeg syns er mye penere med m-sport, men må ha m-sport front og sammen med bak så. Må nok bli short shift ja, må bare finne ut hva som fungerer greit til prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Takk for det du ble en liten makeover på den når den fikk nye fangere og lamper osv faceliftfronten er jo kledelig, med litt detaljer, men er noe eget med m-sporten ja! Rumpa er veldig mye bedre med m-sport, 2 feite potter gjør susen! men med diesel så vil jeg anbefale deg å ta en dieselstuss, typ som peker ned i bakken, for jeg klarte aldri å holde rumpa på touringen min ren, den ble sota ned med et hardt tråkk på pedalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Her har du delebil http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44810220 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 E46 din begynne å bli ganske tøffe nå e39n såg også bra ut. Grattid med "ny" bil markus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 Her har du delebil http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44810220 Typisk jeg er på jobb i haugesund nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 Blir forøvrig 4" dieselstuss ja kompis har det på sin 330d, ser meeget oppegående ut men soter faktisk veldig lite foreløpig, hehe Jo takk Erlend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Grei høyde uten luft i belgene da Står vell på dekket her tror jeg Men fikk fiksa koblinga i dag, så er normal i høyden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Hvordan fiksa du koblinga da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Hydroscand fint med 50% avslag, kjøpte 2 koblinger da jeg trodde begge var gåne. er standard 4mm plast pneumatikk slange. aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Syns du burde beholde facelift fangerne på E39en Jeg hadde tenkt til og montere M-sport på min, men endte med facelift alikevel og angrer ikke StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Hmm ja får se, har mest lyst på m-sport så. Får muligens veldig bra pris på lakkering av nye fangere så. Skal høre i uka. Sliter forøvrig med noe ulyd i forstillinga når jeg svinger. Vurderer bare levere den på verksted til å få dem til å se hva som er galt. Må nok ta hjulstilling foran på nytt uansett så. Får se hva jeg finner ut i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 e39n du hører udlyder i forstillinga fra? Hvilke ulyder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Er ikke servoen som lager litt lyd da? Veit min servo lagde litt lyd for en stund sia, da nivået på olja var litt lavt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Tviler på at det er servoen i og med at det er ulyder i forstillinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 e39n ja Er nok ikke servo nei, er støtdemper, endeledd, bærearm, fjør elns. var ikke noe lyd i den før, men kom etter jeg vridde fjæra igrunn :S men syns ikke lyden kommer derifra. Vet ikke om bra bilde av hvordan fjøra skal sitte på skåla? syns igrunn det passer dårlig på begge sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå