MeSs Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 18 Juni: bestilte mange deler fra Schmiedmann 27. Juni: purret på det 28. Juni: fikk jeg svar at de ventet på framskjermer. 18. August: Sendte purring - Ingen svar. 06. September: Sendte purring Noen som har erfaringer med Schmiedmann her? Bør jeg avbestille og bestille ett annet sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Etter å ha lest denne tråden: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=262619 Bestilte jeg alt på Koed isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Nå er allerede pakka mi sendt fra Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Det er rett og slett helt elendig. Har bestilt en gang, og akkurat det samme skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Huffda.. Jeg som akkurat har bestilt grill fra Schmiedmann.. Jaja, får se da hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Etter å ha lest diverse tråder om schmiedmann bestemte jeg meg å bruke koed. De var meget kjappe på alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Jeg har brukt Schmiedmann både til montering og bestilling av div deler og det har fungert helt fint. Ikke noe å utsette hverken på det ene eller det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Jeg fikk alle delene mine på fredag 13.09. Rask levering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå