oajakob Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Heisann vurderer å kjøpe meg en slik skanner på ebay, har en 2000 e38 730d, men ser at en del selgere skriver noe om låste funksjoner "never Lock", er det slik at ikke alle funksjoner er tilgjengelig?, ser forresten at jeg ikke har OBD inne i kupeen (er det riktig??) finner ikke noe kontakt ved siden av koppholder eller på fører/passasjerside, hvilken skal jeg gå for...ser de varierer i pris fa 25dollar til bortimot 150...er det kvalitetsforskjeller?...er det noe mere jeg trenger??...er det forresten noen som har link, eventuellt kan sende meg workshop manual til min bil...rep.håndok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 BMWscanner 1.4.0 virker fint til din bil om du har ADS kontakten i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 hva er ads kontakt?? er det overgang til 20pin?...er det noen begrensninger i programvaren som følger med disse kina produktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 kjøp overgang til 20 pins du har selv en kina scanner, never locking, funker fett på min e38 og dem andre eg har scannet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Er disse riktig da: http://www.ebay.com/itm/161078020934 http://www.ebay.com/itm/151110956543 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 er det forresten noen som har link, eventuellt kan sende meg workshop manual til min bil...rep.håndok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Søk etter TIS på ebay så kan du kjøpe derifra samtidig. Eller så fins det som nedlastning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Har bare funnet til E38 med bensin...ikke diesel...kansje bare jeg som er dårlig til å leite....hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Husk å søk før du poster tråd. viewtopic.php?f=1&t=185178 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Takker for hjelpen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Får ikke bilen til å "save" de instillingene jeg gjør med scanner 1.4.0, velge "write" men funker ikke...drl, fold inn speil ved låsing osv... her er instillingene som lå inne som default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Ingenting av det du nevner der virker på min e39 heller. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå