vetu03 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Jeg kjøpte på Ebay Der var det et sett med to kontakter og 4 av de pinnene. Håndtak etc er valgfritt Kabel- og krympestrømper kjøper jeg hos www.wirecare.com Og tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! Setter pris på det altså. Okey:-) Gar ikke link til han du handlet av du hsr lyst å sende på pm eller noe? Får inn der å se litt:-) Veldig kjekt med krympesteømpe med + tegn på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 De plusstegnene er printet på, så de ligger ikke inne som noe eget varenummer Sender deg PM med ebay-infoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Har ventet litt på CD-spiller her, men til fredag ankommer den i posten Da er det ikke lenge til det blir lyd via dsp og greier I første omgang kobles kun midbass og bass via egne forsterkere. Senere skal jeg få laget til nye holdere til mellomtone og diskant, og det er da kosen begynner...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godalive Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Ser veldig bra ut! Hvordan har du tenkt å koble opp spilleren? Blir det et parallelt anlegg ved siden av OEM anlegget, eller bytter du helt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Originalanlegget blir koblet inn via AUX på Pioneer-systemet. På denne måten beholder jeg alt av funksjoner som det er i dag, pluss at jeg får gleden av signalprosessor etc som jeg ellers ville gjort Kommer til å legge ut koblingskjema etterhvert så dere kan se. vetu03 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Originalanlegget blir koblet inn via AUX på Pioneer-systemet. På denne måten beholder jeg alt av funksjoner som det er i dag, pluss at jeg får gleden av signalprosessor etc som jeg ellers ville gjort Kommer til å legge ut koblingskjema etterhvert så dere kan se. Det må du gjøre. Dette er jeg veldig innterisert i å prøve også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 er også meget intr. i å vite hvodan du kobler opp dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 noe framdrift her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Dødsrått!!! Jeg har nettopp bestilt slik kasse som deg for å lage subb uten at det tar plass i bagasjen. Hvilket anlegg har du opprinnelig i bilen? Hva brukes den signalprosessoren til? Kommer garantert til å følge med her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Stoppet prosjektet opp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå