Gå til innhold

reservedeler24

Edin_M
 Share

Anbefalte innlegg

Har bestilt litt småknask til e39 fra reservedeler24.co.no og så langt ser det bra ut, levering ca tirsdag (bestilte fredag) og absolutt hyggelige priser samt at de har en del ting forhandlere her ilandet sier er umulig å få tak i med mindre en går til merkeverksted. Tenker da på diverse pakninger og tetninger, bla. oljefilterhus-pakningen. På reservedeler leverer de Elring sin, som er den orginale levert hos BMW.

Frister også å bestille komplett rep.sett til bakstilling med armer, div foringer og skruer der prisen er tålig overkommelig, men har noen vært borti produsenten Mapco? Hvordan er kvaliteten på varene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Etter å ha mottat første leveranse av deler ble det jaggu bestilling herfra igjen, topp service samt at de i første forsendelse la med et gavekort på 15% rabatt ved neste bestilling.

Nå ble det bestilt bærearmer begge sider foran, casterstag venste samt en del slanger og småtteri for å bli kvitt servolekkasjen. Brukte delenr fra Gs til å søke frem til deler og slutsummen ble under halvparten i handlekurven for tilsvarende deler, dette medregner frakt og toll, samt at jeg ser at sachs sitt clutchsett er 1195 kroner herfra kontra 3000+ hos GS så det blir nok tatt etter vinter.

Anbefalles å bestille fra de her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

Hvilket merke på casterstagene kjøpte du? Har dem begynt å slarke? Har akkurat mottatt mapco-deler fra samme sted,fant lite om mapco casterstag til e39 når jeg googla. Skal montere dem imorra å håper ikke dette er slarkete etter 6mnd. Bestilte integralledd,forsterka bakfjærer og casterstag,alt i merke mapco til e39 touring,lemførder knirkeforinger har jeg nye,blir bra å endelig kjenne hvordan den er å kjøre med riktige hjulvinkler bak,men også foran. Du har jo rukket å kjøre en stund med disse delene nå så derfor løfter jeg denne igjen. mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Heisann,

beklager for sent svar men har vært lite aktiv her over sommeren.

Pr skrivende stund har bilen rullet 28000 km etter bytte, og i mai ble casterstag på høyre side (også mapco) byttet i tillegg til at det i første omgang i fjor ble byttet mye i bakstillinga.

Bakstillinga er fortsatt fin og tight, og det samme var bærearmene foran og casterstaget som ble byttet.

- ble sjekket i våres i forbindelse med ny hjulkontroll etter siste casterstaget ble byttet samt styreledd.

Hvorvidt det holder samme lengde som orginaldeler gjenstår å se men så langt er det ingen antydning til tull.

Jeg kjører vel å merke på "kjedelig" dekkdimensjon på 225/55-16 bak og 215/55-16 foran så slitasjen vil ikke være den samme som ved store dekk og felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Skal man kjøpe ettermarkedsdeler er Lemforder det beste, da de leverer deler til bmw.
Har kjørt på lemforder i hele understellet et par år nå, fortsatt ingen tegn til slakke.

Har nok kjørt ganske langt også tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

beklager for sent svar men har vært lite aktiv her over sommeren.

Pr skrivende stund har bilen rullet 28000 km etter bytte, og i mai ble casterstag på høyre side (også mapco) byttet i tillegg til at det i første omgang i fjor ble byttet mye i bakstillinga.

Bakstillinga er fortsatt fin og tight, og det samme var bærearmene foran og casterstaget som ble byttet.

- ble sjekket i våres i forbindelse med ny hjulkontroll etter siste casterstaget ble byttet samt styreledd.

Hvorvidt det holder samme lengde som orginaldeler gjenstår å se men så langt er det ingen antydning til tull.

Jeg kjører vel å merke på "kjedelig" dekkdimensjon på 225/55-16 bak og 215/55-16 foran så slitasjen vil ikke være den samme som ved store dekk og felger.

takk for bra svar,høres bra ut. Har ikke fått bytta enda men må ta caster og sporingsstag for det banker å slår noe helt forferdelig v nedbremsing. kjører selv på 215.55-16" dekk året rundt og 45mm senk foran. Da kjøper jeg sporingsstag i mapco også. fin pris på reservedeleronline.uk og billig frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket merke på casterstagene kjøpte du? Har dem begynt å slarke? Har akkurat mottatt mapco-deler fra samme sted,fant lite om mapco casterstag til e39 når jeg googla. Skal montere dem imorra å håper ikke dette er slarkete etter 6mnd. Bestilte integralledd,forsterka bakfjærer og casterstag,alt i merke mapco til e39 touring,lemførder knirkeforinger har jeg nye,blir bra å endelig kjenne hvordan den er å kjøre med riktige hjulvinkler bak,men også foran. Du har jo rukket å kjøre en stund med disse delene nå så derfor løfter jeg denne igjen. mvh

Da har du ikke googla nok, Tyskerne er lite fornøyde med Mapco

http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=82493

http://www.motor-talk.de/forum/querlenker-von-mapco-was-haltet-ihr-davon-t1509816.html?page=1

http://forum.e34.de/thread.php?postid=695760

http://www.7-forum.com/forum/9/goede-autoteile-erfahrungen-75938-2.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...