Mattae Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Får nå "merkedekk" får rundt 6k da, vil tro det er verd det. gikk for pirelli sottozero 3 i samme dim som deg ikke testa dem på snø ennå men. ser ut til å sitte bra på våt asfalt værtfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Spørsmålet er jo om f.eks pirelli er så mye bedre enn falken - og dersom dimensjonene fungerer dårlig, så hjelper det jo ikke særlig om dekket er godt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Falken dekket er nå nesten 4 år gammelt og kom da ut dårligst i en test dinside hadde værtfall Selv om det er uguntstig dimmensjon så er det nok mye forskjell vil jeg tro. http://www.dagbladet.no/2010/11/24/tema/bil/motor/klikk/14433118/ dekkonline selger noen av dem i testen her for rundt 1500kr dekket i den dimmensjon værtfall. selv handla jeg pirelli grunnet håp om at det var litt smalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Det er kontinentale vinterdekk, og kan på ingen måte sammenlignes med nordiske. Jeg ville aldri hatt de på min bil vinterstid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Har gjort litt research i dag og funnet et godt alternativ.Noranza 2 EVODisse kan jeg få til 1549,- i 225/40-18 hos dekkonline.Blir nok til at jeg bestiller 4 slike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Det er kontinentale vinterdekk, og kan på ingen måte sammenlignes med nordiske. Jeg ville aldri hatt de på min bil vinterstid. Gøy med dekk som fungerer på asfalt og som det er på mesteparten av vinteren her (gidder ikke betale 2500kr dekket heller da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Kjør Nokian Hakkapeliitta 8 for pigg eller R2 for piggfritt. Da snakker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå