FredrikE24 Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 Turne motoren for hånd da, så finner du fort ut om den er skjært. Har du kjørt med rød oljelampe, så har man jo liksom gjort det store. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2014 (endret) Turne motoren for hånd da, så finner du fort ut om den er skjært. Har du kjørt med rød oljelampe, så har man jo liksom gjort det store. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Skal ikke legge skylda ene og alene på én ting, men jeg mistenker at det ikke var nok olje på motoren, ja. Lampa har jo ikke lyst konstant, men innimellom og på kald motor. Kan også hende det er noe annet, såklart, som har blitt mer og mer slitt under kjøring og plutselig tatt kvelden, men det med olja virker mest sannsynlig. Studerer i Kongsberg, men har ikke noe sted å skru på der så måtte ha fraktet den til Nesbyen evt. Kan ikke komme med noe konkret bud nå, skal høre med kamerat om han har lyst å hjelpe meg med motorbytte, om det skulle være nødvendig. Men det beste for din del hadde jo vært om det hadde vært en bagatell da, så vi får jo håpe du får fikset den. Surt å ikke ha egen bil som går. Var ironisk nok i Kongsberg jeg henta den, hehe.Ny motor koster "bare" 8500 ca fra Koed, og da uten å beregne frakt og sånt, og jobben er nok heller ikke billig. Men ja, håper å finne ut problemet. Skal ikke se bort fra at det dukker opp enda en E39 i gården her hvis jeg ikke får bilen til å gå igjen. Edit: æsj, innleggene slo seg ikke sammen Endret Desember 26, 2014 av Sjøbuse La sammen 2 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2014 https://www.facebook.com/video.php?v=10204704579588583&l=2010603946824625894 Peiling, noen? En kompis mener det kan være starteren, siden det kommer røyk fra nede i motoren, andre forslag? Skal få den på verksted så fort de åpner om noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Det er i allefall noe som gjør at ikke starteren slår inn, prøv om du kan å få slått litt på starteren ett par ganger og se om den kommer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2014 Hvor nede i motoren sitter den, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Januar 1, 2015 Share Skrevet Januar 1, 2015 Sitter på innsugssida og inn på svinghjulet tror kanskje det er lettest å komme til fra undersiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 prøvd å dytte bilen i gang eller slepe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2015 Vet ikke om jeg burde ta risken. Har fått tak i tauekrok, så hvis den sendes i dag kommer den vel på mandag ca, passer bra. Får få bilen ned med en gang og heller kjøre på med en diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Fått noe dreis på børsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 Fått tauekrok, sendt lørdag tror jeg så nå skal jeg få den på verkstedet i løpet av i dag/i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 Fått time den 15. på verksted Var visst veldig mye å gjøre der nede nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2015 Har begynt å få en backupplan dersom reparasjonen blir veldig dyr vil ikke røpe noe enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 Regner med jeg får dommen i morgen, så da er det bare å krysse fingre og tær og håpe at det er en filleting. Djwik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 håper på det beste Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg