Gå til innhold

Shattered's E39 - Ny dieselkriger s.14

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

Turne motoren for hånd da, så finner du fort ut om den er skjært. Har du kjørt med rød oljelampe, så har man jo liksom gjort det store.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Skal ikke legge skylda ene og alene på én ting, men jeg mistenker at det ikke var nok olje på motoren, ja. Lampa har jo ikke lyst konstant, men innimellom og på kald motor. Kan også hende det er noe annet, såklart, som har blitt mer og mer slitt under kjøring og plutselig tatt kvelden, men det med olja virker mest sannsynlig.

Studerer i Kongsberg, men har ikke noe sted å skru på der så måtte ha fraktet den til Nesbyen evt.

Kan ikke komme med noe konkret bud nå, skal høre med kamerat om han har lyst å hjelpe meg med motorbytte, om det skulle være nødvendig. :)

Men det beste for din del hadde jo vært om det hadde vært en bagatell da, så vi får jo håpe du får fikset den. Surt å ikke ha egen bil som går. :)

Var ironisk nok i Kongsberg jeg henta den, hehe.

Ny motor koster "bare" 8500 ca fra Koed, og da uten å beregne frakt og sånt, og jobben er nok heller ikke billig. Men ja, håper å finne ut problemet. Skal ikke se bort fra at det dukker opp enda en E39 i gården her hvis jeg ikke får bilen til å gå igjen.

Edit: æsj, innleggene slo seg ikke sammen :P

Endret av Sjøbuse
La sammen 2 innlegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...