Shattered Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Henta du de med traktoren? Men så oppegående ut de lyktene, vil tro de gjør noe bra med bilen Jepp, tråkka ca 20 mil på den Ja, håper ikke de er køddete å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Ska du få senka den? da tror eg den vil bli meget bøs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2013 Ska du få senka den? da tror eg den vil bli meget bøs Gidder ikke det, med tanke på hump-hump-hump-hump... eh, hva var ordet? Hump-hump-hump-humpete veier her oppe... Kanskje det blir å montere coilovers en dag. Kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2014 Da skjer det straks noe her Oppdaterer førsteposten etter hvert som ting skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 spennende Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Spennede, følger med her Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Funka knappene til AC kontrollen??! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Se her ja Ikke sett innlegget. Nope, som du kanskje hadde sett for deg har jeg gjort null og niks med bilen (fortsatt!) - og sånn blir det til varmen kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Høres ut som jeg må hjelpe deg litt igang her! Den nåværende bakluka er borte når du minst venter det! Over natta kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Tar du den, er du bare dum Den er så gjennomrusta og fæl at du vil ikke tro det Edit: Men det er 3-4 blå E39'er i Andebu, kjipt hvis du tar feil bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Lett for meg å bære Sent from my Atmega32A using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Bære 1,6 tonn, eller luka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 En opprusta bakluke! Sent from my Atmega32A using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Har bytta lyspærer bak - på venstre side var det vått inni pærehuset. Bakluka er så råtten at det kommer vann inn under lyktene. Lyser i dash på pære bak, selv om jeg bytta de to som var gåene, men virker som at det er på den andre sida av der det er vått (høyre altså) - alle de andre pærene så greie ut. Ellers tror jeg det er på tide å bytte servovæske (ca 1/2 cm igjen, brun gugge som ser ut som at den bruser), og det er en oljelekkasje i motoren et sted (vått helt nederst i dekselet, ser ut som en blanding av snø og olje, kan være en ledning eller noe), og tror jeg må bytte ei reim foran på motoren. Noen som vil skru? Edit: kan også legge til at jeg har bestilt nye M-fangere til bilen fra Parts24, så har de vel på plass før påske en gang Skal lakkes samtidig som luka, tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Grattis med bil! (selvom det er en stund, hehe) Følger med ^^ Blir nok tøft med M fangere, løfter det ytre såååå mange hakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg