Shattered Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Hehe, takker! Veldig fornøyd med bilen, sånn utenom utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 sleng ut flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Blir det ny luke snart? Funker varmeapparatknappene, skifta baklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 sleng ut flere bilder! Hvorfor? Ser ut som en gammel bestefarsbil enda jo Blir det ny luke snart? Funker varmeapparatknappene, skifta baklys? Nei, nei og nei Som jeg har prøvd å si, tja, 45 ganger før ca, så bytter jeg luka når de slutter å salte. Skal også få nye fangere som skal lakkes samtidig som luka Knappene har jeg ikke giddi å knote med enda, og baklys tar jeg når jeg får tak i framlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 spiller ikke noe rolle! folk elsker bilder <3give the people what they want! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 spiller ikke noe rolle! folk elsker bilder <3 give the people what they want! Jaja Får knipse noen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 woho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Her kommer en del bilder, har nemlig hatt min første skikkelige opprydding i bilen i dag (vært dårlig vær konstant fra jeg kjøpte den til nå, ellers har jeg ikke orka å begynne) En pose til søppel og en til flasker, den med søppel ble god og full. Bakluka flasser Her tror jeg det skulle vært noen skruer og fester, borte er det i hvert fall Deksel over cd-spiller fra det andre settet jeg hadde liggende, lakkert bare for å se hvordan det ble. Forhistorisk telefonholder, men hvor i svarte den egentlig skal sitte, og hvor telefonen er vet jeg ikke. Klassiske "penger funnet bak førersetet" She's a dirty woman! Skal ta en dag til innvendig vask! Smilehull til tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Og jeg trodde min bil var jævlig inni Er jo strøken i forhold til det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Og jeg trodde min bil var jævlig inni Er jo strøken i forhold til det her. Ser ikke så ille ut nå, bortsett fra at frontruta ser ut som om den har vært vrengt, er mer møkk på innsida enn på utsida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Kan ikke skjønne at du greier å ha det så skittent i en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Ikke jeg heller, bilen ble aldri vaska inni før salg, og jeg har ikke gjort noe med det før nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Og jeg trodde min bil var jævlig inni Er jo strøken i forhold til det her. haha enig der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 tøff bil har alltid hatt sansen for e39 touringer. Anbefaler å ta m5 frontfanger først da det gjør sinnssykt mye med utseendet på bilen! Bytta fra standard fanger til mtech2 på e46en, synes den ser 100 ganger mer macho ut nå . Og.. se og få tatt en skikkelig interiørrens ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Haha Jepp, fanger er på vei snart hvis Part24 er så bra som de selv påstår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg