Gå til innhold

Shattered's E39 - Ny dieselkriger s.14

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

ja leste litt der hørtes ikke bra ut det som har skjedd :(

blir vel kanskje et motor bytte da

Jeg kjenner ingen som kan skru disse, og har minimalt med skrukunnskaper selv, så det blir nok såpass dyrt at det bare er å ta rennefart og drite i. :( Litt synd i grunnen, siden den nettopp passerte 330, men; jeg skal høre med et verksted her nede om de kan kjøre diagnose, eventuelt lukte seg fram til hva som er feil. Du har ikke en tauekrok liggende? Skal innover mot Tønsberg i morra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok regne med 15+ for og bytte motor hos et verksted

Hadde jo godt Ann og forhørt seg her på forumet om noen vil ta på seg jobben og bytte motor for deg

Kunne sikkert gjort det jeg litt ut på ny året

Venter på et lokale som blir ledig over nyttår som ligger ca 1 km fra det jeg bor

Endret av Djwik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare motoren koster jo 10 lapper nesten hos Koed, så motorbytte blir uaktuelt :P Ja, et forumtroll kunne sikkert gjort det, men synes det er bedre at autoriserte verksted gjør alt med kvitteringer og sånn, slik at det ikke skjer igjen med en gang. Men klart, om du kan det du gjør, så er det ikke noe problem ;)

Ja, ser den. Har mer enn nok av plass til å ha bilen stående her. Positivt er jo ny bakluke og nye framlykter (peller av og selger tenker jeg, har preface liggende), og skinnseter (står her, men tror jeg beholder de) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nesten litt interessert i å kjøpe bilen selv jeg, om du skal selge den. :)

Om det er starteren så hadde den jo ikke stoppa langs veien? 

Det vet jeg ikke, men den starter jo ikke igjen, så han mente det må være starteren som er gåen, og at kanskje de løse batteripolene feks er skyld i at den døde. Tror ikke det helt selv, men.

Bare å komme med bud, det. Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, men den starter jo ikke igjen, så han mente det må være starteren som er gåen, og at kanskje de løse batteripolene feks er skyld i at den døde. Tror ikke det helt selv, men.

Bare å komme med bud, det. Hvor bor du?

Studerer i Kongsberg, men har ikke noe sted å skru på der så måtte ha fraktet den til Nesbyen evt. 

Kan ikke komme med noe konkret bud nå, skal høre med kamerat om han har lyst å hjelpe meg med motorbytte, om det skulle være nødvendig. :) 

Men det beste for din del hadde jo vært om det hadde vært en bagatell da, så vi får jo håpe du får fikset den. Surt å ikke ha egen bil som går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...