henrik318is Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Hei. Har en e36 318is men den nekter og starte.. Har sjekka bensinfilter,plugger,byttet coil og tennplugg kabler. har også sjekka ledningene til bensinpumpene (fant ut at det satt to bensinpumper der) og har byttet batteri men ingenting skjer! Var en som mente jeg skulle sjekke relee til bensinpumpa men fant aldri relee bare sikringen som var hel! Det er gnist på pluggene men det nekter fortsatt og starte. Noen som har no tips til hva det kan være? Mvh Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 http://ericthecarguy.com/faq/solving-au ... t-problems Skriv tilbake etter du har lest det over, så kan vi hjelpe deg mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik318is Skrevet September 19, 2013 Forfatter Share Skrevet September 19, 2013 http://ericthecarguy.com/faq/solving-automotive-no-start-problemsSkriv tilbake etter du har lest det over, så kan vi hjelpe deg mye bedre. Har vært innom der nå og tittet men fant ikke det problemet jeg hadde! Den tenner men vil ikke starte! Og når jeg ser på pluggene så er noen av dem litt sota ikke mye og helt tørre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Snurrer motoren rundt i det heletatt? Hvis den ikke gjør det, da har du et skikkelig problem. Har du mulighet til å ta en liten video når du skrur på tenningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik318is Skrevet September 19, 2013 Forfatter Share Skrevet September 19, 2013 Snurrer motoren rundt i det heletatt? Hvis den ikke gjør det, da har du et skikkelig problem.Har du mulighet til å ta en liten video når du skrur på tenningen? Motoren snurrer! Men kan ta en video i morra også sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e30 318i Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 hører du bensinpumpa går når du vrir på tenninga ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik318is Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 er av og jeg hører den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Prøv å kickstart den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Hvordan startet problemet? Stoppet den under kjøring, eller ville den plutselig en dag ikke starte? Hvilken årgang er bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Ossen årsmoddel har du? om den er 94 eller nyere.. kanskje startsperre som kødder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik318is Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 94 modell! nei den vil ikke starte i det heletatt hører bare pumpa av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 min 94 320i hadde værtfall startsperre. Så mulig din også har det.. Prøv å sjekk det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Eneste mulighet her er å koble på BMW sitt diagnose utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik318is Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 har feilsøkt den! eneste problemet som kom opp da var gass spjeldet som ikke funka! men har det mye og si? og hvor får jeg evt kjøpt eller får ølnt bmw sitt diagnose utdtyr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik318is Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 har feilsøkt den! eneste problemet som kom opp da var gass spjeldet som ikke funka! men har det mye og si? og hvor får jeg evt kjøpt eller får lånt bmw sitt diagnose utstyr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå