RS4 Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Meget bra forum dette har blitt!!! Men jeg likte godt den gamle knappen "Mine innlegg" knappen som var opp i høyre hjørne? Mulighet for å få den igjen? Ellr er det bare jeg som ikke ser den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Ligger under fanen med brukernavnet ditt. RS4 og mkj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Hvordan finner man denne på mobil versjon da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Om jeg ikke husker feil, under de 4 firkantene oppe i hjørnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Og så trykker man ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Dere har kanskje sett det, men det har nå blitt en egen knapp for Mine Inlegg, ved siden av Vis nytt innhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå