lindstad Skrevet September 25, 2013 Skrevet September 25, 2013 Har kjøpt tuning art justerbart senkesett til min e46 touring. da jeg hadde montert fjørbeinet forran og skulle sette på hjulet, så tok hjulet borti justeringskruen/fjørbeinet. Dette er med orginale felger. Noen som har tips? Har sendt mail til firmaet jeg kjøpte senkesettet av for å høre om jeg får returnert det. Får svar på dette i morgen. Jeg tror det er en feil med senkesettet.. selvfølgelig kan jeg jo bare slenge på spacer, men når man må space 10mm er det no feil. Synes jeg da..
ZhilleN Skrevet September 25, 2013 Skrevet September 25, 2013 hva er innpresset på felga du satt på??
lindstad Skrevet September 25, 2013 Forfatter Skrevet September 25, 2013 47 mener jeg. Prøvde med 5mm spacer ennå så gikk det ikke.. prøvde en felg med et34 det gikk selvfølgelig. Men er jo orginalt et42 på disse bilene?
Thundercoil Skrevet September 25, 2013 Skrevet September 25, 2013 Må nok bruke spacere eller kjøpe felger med lavere innpress. Helt vanlig det, og ikke bare med det justerbare du har kjøpt deg.
lindstad Skrevet September 25, 2013 Forfatter Skrevet September 25, 2013 Synes det er litt rart jeg da, har aldri hatt problemer med att orginale felger ikke passer
Brekke Skrevet September 25, 2013 Skrevet September 25, 2013 For å forklare hvorfor det er sånn, så er det rett å slett for at på en orginal demper er fjæra OVER dekk/felgen. Mens på coilovers så går fjæra forbi dekk/felg å blir dermed tjukkere enn hva orginal demperne er på samme plass.
ZhilleN Skrevet September 25, 2013 Skrevet September 25, 2013 Vil tro med org. demperne så hadde du akkurat klaring siden som nevnt over at skåla de er over dekket, har overhode ikke noe med senkesettet ditt, og med det høye innpresset så sitter felgen veldig langt inn i hjulhusene, der har du problemet, selg felgene, og kjøp deg noen felger i 35-30 ca så skal du se du har løst problemet.
lindstad Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 Takk for svar. Blir vel spacer tenker jeg, etter som jeg har kjøpt 19" med et 40
lindstad Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 Vet, men fikk de billig og det skal egentlig være familiebil;p
Kvasi Skrevet September 26, 2013 Skrevet September 26, 2013 Jeg har 19" ET40 og syns overhodet ikke det er tragisk.
lindstad Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 Neida, sitter pent på bilen det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå