Gå til innhold

740av's E46 compact


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Liten update her på pendler bilen :)

Etter litt frem og tilbake bestemte jeg meg for å ikke benytte Hamann spoileren. Bilen ble rett og slett for for lav forran. Omtrent 5cm lavere kom den. Og jeg syntes ikke den harmonerte med resten av bilen. I allefall ikke sett fra siden.

Kontaktet sjappa i USA som hadde sent meg feil spoiler, og de sendte meg den jeg egentlig skulle ha mot at jeg dekket frakten. Det var forsåvidt ok.

Hartge spoilen (denne også for e46 coupe) krevde litt mere tilpassing, men det gikk bra :)

Her er den montert på bilen, ferdig lakkert (resten av bilen er møkkete)

DSC_0016_zpsb333873f.jpg

Jeg har også montert en list inni støtfanger gillen i "dark silver" fra titan-line pakken

DSC_0017_zps4330e7cf.jpg

DSC_0019_zpsdf74592b.jpg

DSC_0021_zps9ddb1768.jpg

DSC_0020_zps2bb34dc6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er morsomt å følge med på! Har alltid syntes at E46 compact var noe rart og sært, men samtidig litt kult. Liker oppdateringene dine, bortsett fra de Orange blinkelysene, personlig ville jeg nok beholdt de gamle...

Og så er det bra at du får på andre hjul, de felgene der tegner et ganske trist bilde av en kul liten type ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snasen bil, av :) Likte looken med så mørk bil og oransje blinkers.

Senken vil vel komme mere til rett og når du får litt større felger med lavere innpress..

Tøff leppe også :) Hvem har lakket forresten? Jeg og må lakke litt igjen... Klarte å spyle av litt lakk på speilet mitt :(

Hører rykter om en som skal starte opp på storbakken, så tenkte å kanskje gi de ett forsøk.

Er det 3 serie innpress på den der ja? Rundt 40? Hvor stort tenker du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en dom ide fra min side, men hva med frontlykter som man finner på e46 sedan,touring osv? :)

Det blir det nok helt sikkert ikke. Alt for omfattende jobb. Har egentlig vendt meg til fronten på bilen, og jeg synes en compact skal ha compact front. Den skiller seg ut fra mengden av "vanlige" e46'er ;)

 

btw; dette er nok den fineste e46 compact eg har sett så langt...!

Takk for det da :)

 

Snasen bil, av :) Likte looken med så mørk bil og oransje blinkers.

Senken vil vel komme mere til rett og når du får litt større felger med lavere innpress..

Tøff leppe også :) Hvem har lakket forresten? Jeg og må lakke litt igjen... Klarte å spyle av litt lakk på speilet mitt :(

Hører rykter om en som skal starte opp på storbakken, så tenkte å kanskje gi de ett forsøk.

Er det 3 serie innpress på den der ja? Rundt 40? Hvor stort tenker du da?

Spoileren har jeg lakket selv. Med ganske bra resultat :)

 

Bra hvis det starter ei lakksjappe i nærheten igjen isåfall. Nå finnes det jo bare "dyre" alternativer.

 

Blir vel 18" eller 19" felger tenker jeg. innpresset er 41 som standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...