andreaskarm Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Ja, gleder meg. Fikk det billig på ebay:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Lakkert kalipperene. Ikke helt fornøyd med fargen. Stemningsbildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Ble bra med ratt! Skulle vært lovpålagt i alle BMW. Angående bremsene kan du si de er samme farge som felgene, men skyggen gjør at de ser annerledes ut. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 hehe, ja... Enig i det.. Er vertfall en anonym farge. Syns det ble veldig greit egentligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Lite nytt her i gården. Holder på å lete opp navigasjon til bilen.. Men har vist seg å ikke være så lett til en ok pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Litt interiør oppfriskning.. Syntes plutselig det ble så lyst med sølv listene.. Så hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 er mye penere å legge carbon foile ja.... jeg syntes det er ganske kjipt at jeg ikke får gjort det på min da jeg har ruglete listverk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Hva legger du i "new look?" Folie på listverk, eller større planer? Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Folie på listverk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Haha. Du skal ikke bygge 1M og lakkere den i en spenstig farge, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Hehe.... Nei, tror jeg tar det med ro der... En god nyhet vertfall er at bilen ble eu godkjent med null feil. Fikk litt påpakk på bremsene framme, da de var litt slitt. Men det viste jeg fra før og Yellowstuff klosser og bremboskiver er på vei. Ellers så er spacerene montert på igjen bak og hjulshus vaskt og lakkert rustne deler med brunox. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Da var nye bremser foran byttet. Hadde selvfølgelig glømt å kjøpe ny sensor fremme så jeg måtte trikset litt der for å unngå feil kode. Klosser og skiver er forøvring EBC yellowstuff klosser, og skivene er brembo.. Bestilte i fra brakes og ap motorstore på ebay. Veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Nytt håndbrekk håndtak i skinn. Det gamle var i plast. Ellers er det lite nytt, funderer i om jeg skal montere en 7" android tablet i navihuset til E87.. Tenkte å bestille huset etter hvert da de selger egne for tableter vist.. Så får jeg fundere litt på hvilken tablet jeg skal putte inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå