andreaskarm Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 Får liksom aldri til å ta skikkelige rumpe bilder. Den ser ganske så bøs ut, men får det ikke til på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 (endret) Ble bra med nytt ratt! Søk etter fine rumpebilder på google, og så prøver du å kopiere dem Men hjelper også å få bilen i midten av bildet, evt. i fokus ved å balansere den mot andre elementer/kontraster osv. Og så fikse litt på eksponering, støy og farger. Bildet får litt mer punch og du velger selv hva som skal stå i fokus. Bilen, omgivelsene/landskap eller en blanding av begge Også kjekt å lage litt effekter Dette hadde også vært et kult profilbilde/avatar: Alle bildene er beskjært, for å få bilen til å stjele mer av blikket. Edit: Beklager bildespam! Si hvis jeg skal fjerne Endret April 24, 2015 av Thundercoil sv90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 Hehe.. Takk takk... Ja, ser jeg må dra frem speilrefleksen samt redigerings programmet Takk for inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Jaja, da var nok en tur til Tyskland, nærmere bestemt Nurburgring, bestillt. Hotellet ble Am dorint denne gangen, med altan og utsikt til startstreken på GP banen. Ferden går i fra Norge den 21.juni. Gleder meg som en liten unge. I år blir det gjort en liten vri og det er at jeg skal kjøre alene hele veien ned, mens kompisene mine kommer i fly 22juni. Vi skal møtes i hotellbaren mandagskvelden.. Awt på forumet her kommer nok kanskje også til å være med, da med egen bil. Så forhåpentligvis kommer vi to til å kjøre i lag nedover i hver sine biler. Jeg har alltid drømt om dette. De andre årene har jeg hatt en eller to stykker med meg i bilen, og da må man ta hensyn. Men men, er jo en fare for at det kan bli dørgende kjedelig og å kjøre alene.. Men BMW, flotte veier, kan det bli så feil? Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Skulle gjerne blitt med på nurburg tur, hadde det bare ikke vært Top Gear helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Vi skal på top gear vi også Fredagen.. Hvilken dag skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 Leppe bestillt. Kan bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 FBLIP-BM-E87-Hamann-CFBc.jpeg denna Thundercoil og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 danskiii, HPVL og bmwgreg90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 Det ble veldig bra! Kule felger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 Takker, skal ta bedre bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Nice Må få se dønn forfra, i god belysning også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå