Gå til innhold

Andreaskarm's E87, SOLGT

andreaskarm
 Share

Anbefalte innlegg

Ble bra med nytt ratt!

Søk etter fine rumpebilder på google, og så prøver du å kopiere dem :)

Men hjelper også å få bilen i midten av bildet, evt. i fokus ved å balansere den mot andre elementer/kontraster osv. Og så fikse litt på eksponering, støy og farger. Bildet får litt mer punch og du velger selv hva som skal stå i fokus. Bilen, omgivelsene/landskap eller en blanding av begge :P

post-63402-0-95013300-1429870330-2_zps3s

post-63402-0-25611200-1428729848-2_zpsdq

Også kjekt å lage litt effekter  :P

post-63402-0-37246700-1427914378-2_zpsth

Dette hadde også vært et kult profilbilde/avatar:

profil_zpsdn0j43p4.jpg

Alle bildene er beskjært, for å få bilen til å stjele mer av blikket.

Edit: Beklager bildespam! Si hvis jeg skal fjerne :P

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da var nok en tur til Tyskland, nærmere bestemt Nurburgring, bestillt. Hotellet ble Am dorint denne gangen, med altan og utsikt til startstreken på GP banen. Ferden går i fra Norge den 21.juni. Gleder meg som en liten unge. I år blir det gjort en liten vri og det er at jeg skal kjøre alene hele veien ned, mens kompisene mine kommer i fly 22juni. Vi skal møtes i hotellbaren mandagskvelden.. Awt på forumet her kommer nok kanskje også til å være med, da med egen bil. Så forhåpentligvis kommer vi to til å kjøre i lag nedover i hver sine biler.

Jeg har alltid drømt om dette. De andre årene har jeg hatt en eller to stykker med meg i bilen, og da må man ta hensyn. Men men, er jo en fare for at det kan bli dørgende kjedelig og å kjøre alene.. Men BMW, flotte veier, kan det bli så feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...