Freakshow Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 bmw treff i strømstad eller? den garasjen så noe kjent ut! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Eksosen ja.. glemte å skrive det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Det er i bergen. Eksosen ble kjøpt pga kjempetilbid hos gs. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Tilbud skulle det stå. Men syns det er rimelig drøy pris gs i utgangspunktet skal ha for denne. Nesten 10000kr. Jeg syns i utgangspunktet ikke at ac potta er den vakreste, men når prisen var fin og jeg vet at dette er kvalitet så slo jeg til. Satser på å få litt mer snert i lyden, ellers så får der den kun hjelpe på utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Når kommer denne "skjønnheten og udyret" ditt da? Spent på hvordan lyden er til den prisen der alså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 hehe... den er kommet og montert... Jeg mangler ett skjøyte stykke eneste da. så har ikke fått dratt den inn nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Jeg skal flytte den inn noen cm, så vil det se mye bedre ut.. Lyd er jeg ikke sikker på enda, da den ikke er festet skikkelig mot røret på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Har foressten bestillt disse to tingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 (endret) Du får legge ut lydfil når du får alt sammen Spent på disse "øyelokkene", har ikke sett dem på en bil før! gledings! =) Endret Mai 22, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Ja, facelitene har jo den looken. Så satser på at dette kan bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 hva betalte du for skiltene? ^^ legg gjerne ut bilde når du får de sånn at man veit kvaliteten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Jeg betalte 200kr for ett skilt. De koster 100kr stk på ebay. Skulle bestille 2, men det skjedde en feil. Ellers sliter jeg med tilpassning av eksosen. Venter på en overgang, da jeg har lekkasje nå. Biltema hadde ikke noe som passe så har spesial bestillt på ebay. Lyden er ikke noe voldsom, litt mørkere kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Venter på en overgang, satser på jeg får den litt lenger inn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Blir nok bra nok bra når den kommer helt inn ja kan jeg spørre hva du måtte ut med for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå