snorrebmw Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Men original BMW performance carbon splittere som jeg har til salgs, det står ikke på ønskelisten din??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Men original BMW performance carbon splittere som jeg har til salgs, det står ikke på ønskelisten din??? Jeg er liksom litt usikker på det. Hva kostet denslags..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 De koster over 7000.- for paret. Tenkte meg rundt 3500.- for dem. Du kan jo komme med ett bud da. De er helt nye, ubrukt, umontert og i original emballasje. Monteringsanvisning har jeg greid å spore opp på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Men original BMW performance carbon splittere som jeg har til salgs, det står ikke på ønskelisten din??? Litt usikre på disse.. Hvorfor vil du ikke ha de.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Litt usikre på disse.. Hvorfor vil du ikke ha de.? Håper du gir besked hvis du skal selge de felgene som står på. Kunne hatt slike ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Litt usikre på disse.. Hvorfor vil du ikke ha de.? Har ikke m-tech eksteriør, så jeg måtte handle carbon spoiler til standard fanger. Vi kan jo prøvemontere bare for å se hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Litt usikre på disse.. Hvorfor vil du ikke ha de.? Kom to svar på likt.. De er ikke for meg.. Bruke pengene på understell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Håper du gir besked hvis du skal selge de felgene som står på. Kunne hatt slike ser du. Sier ifra nå.. De skal selges.. Orginal felger.. Med nesten nye dekk.. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Grattis med pen bil! Titta litt på denne da jeg kjøpte E81'n min, så veldig fin ut! Virker som du har fine planer for den også, blir spennende å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Hva slags eksos har du kjøpt, og fra hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 DPF = dieselpartikkelfilter. Dette har du på bilen din, så det må du evt. fjerne da. Er usikker på fremgangsmåten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 DPF = dieselpartikkelfilter. Dette har du på bilen din, så det må du evt. fjerne da. Er usikker på fremgangsmåten. Stemmer det viste jeg jo egentlig. Finnes vel en bolt on del til dette også.. Søke litt.. Takk for info.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå