snorrebmw Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Hele bilen din er nok faceliftet (faceliften kom i 2007), men M-sport-stylingen ble ikke endret ved faceliften. Nyrene som passer din bil vil nok ha beskrivelsen 2004-2007 ja. Ok.. Takk Tor info.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Jeg har forøvrig også 17" felger med vinterdekk til salgs om du ønsker. Om du trykker deg inn på tråden om bilen min så ligger det bilder der. Jeg er litt usikker på standen på dekkene eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Hele bilen din er nok faceliftet (faceliften kom i 2007), men M-sport-stylingen ble ikke endret ved faceliften. Nyrene som passer din bil vil nok ha beskrivelsen 2004-2007 ja. Så vist jeg bestiller disse er det sjansen for at jeg får rett.? ",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Ja. Har akkurat kjøpt felger. Men takk for tilbud.. Disse selger du fort til rett pris på finn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Ja, får se hva jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Selger et sett sorte nyrer til E87 2008- http://bimmers.no/topic/770755-sorte-nyrer-til-e87-1-serie-2008/ SOLG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Utstyrs liste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 2 sett, 17" stålfelger E46 ET47 hentes til helgen.. Har en kompis som sand blåser og lakker disse for meg.. Lakkes koks grå met.. Bildet her er lånt fra en gammel Bimmers salgs annonse.. Tøft til vinterfelger.. ",) Kan selge det ene settet om prisen er rett.. Det settet som kan selges er i god stand. Uten rust.. Ev. Med halv slitt 888.. PM om noen er intr.. SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Hehe, tøft med 17" stålfelger, gleder meg til å se hvordan det blir seende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Ny Miltec eksos bestilt.. Bilder er fra forhandler.. Blir artig å høre hvordan lyd dette blir.. Miltec komplett eksos.. Fin detalj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Pris på den der? Evnt ta det på pm, men effekt O.l er du ute etter til slutt? Gratulerer med 1'er Pris på stål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Sendt deg PM. håper på 200HK og NM meter blir spekulasjoner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Nye felger i hus..håper dette passer.. Forran er det ok, men bak?.? 9.5 med 265/30-19 Usikker på ET... Felgene skal lakkes sølv met. I senter. Hamann senter kopper fulgte med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Oppussing av 8.5 og 10x19" Felger klare til neste sesong. Dette er bilder av 8.5 felger.. Front og bakfanger skal lakkes. Noen som har tatt av dette før.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå