Gå til innhold

118D Msport /08 Med 8.5 og 10x19 Hamann

snorrebmw
 Share

Anbefalte innlegg

Tror det blir kjempe bra med hamann hjul! :-) hadde vært bra med en prøvemonteringsbilde før vintern! Hærlig å se noe annet en billige replica felger

Bak har jg selv 9,5 x 19 et 45 med 7mm spacer. 235\35 dekk. Veit at folk har et50 med samme felgstørrelsen. Så uten å modifisere noe annet en locari og støtfangerfeste så passer fint over 10" bak med riktig innpress og dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir kjempe bra med hamann hjul! :-) hadde vært bra med en prøvemonteringsbilde før vintern! Hærlig å se noe annet en billige replica felger

Bak har jg selv 9,5 x 19 et 45 med 7mm spacer. 235\35 dekk. Veit at folk har et50 med samme felgstørrelsen. Så uten å modifisere noe annet en locari og støtfangerfeste så passer fint over 10" bak med riktig innpress og dekk.

Høres bra ut..

Ja det blir en prøve montering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste på agendaen er å få Down pipe og ny eksos montert. tune.. Og få lagt på vinterfelger, nye continental contact5 er kjøpt inn..

Og montere senkefjærer. Kan gjerne få innspill på sistnevnte..

Sommer felgene skal prøvemonteres først. Er usikker på om dette går. Så i en annen tråd her at

Det var camber justering orginalt på bilen på E87 men det har ikke min.. Så 8.5x19 med 235 trur jeg utgår.

Håper ev. Det hjelper med 225..

10" bak med 265 går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du hjemme i morgen etter kl 16? Da kan du se på min bil hvordan det er med 8,5x19 Et 35 og 225/35-19.

Du skal kunne justere camber, du må fjerne "styretappen" for fabrikksmontering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du hjemme i morgen etter kl 16? Da kan du se på min bil hvordan det er med 8,5x19 Et 35 og 225/35-19.Du skal kunne justere camber, du må fjerne "styretappen" for fabrikksmontering.

Kom innom du. Er hjemme alene med barna. Hege er i London..

Så bare en tapp. Der det skulle vært camber justering. Er denne til å fjærne.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...