ropa Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Jo det sier seg vel selv at uorginale deler ikke holder like lenge som orginale! Men selger koed kun uorginale deler? siden dem ligger en del mindre i pris en andre plasser jeg har sjekket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Neida,de har både OEM og tilsvarende OEM og enda dårligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 OE, OEM og kvalitet A som er "ca likt som orginalt" Skal du ha orginal-del må du slå inn BMW delenr i handlekurv og velge OE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Ok, takk for mange gode svar, setter stor pris på det! men vet ikke om jeg setter like stor pris på delene jeg blir å bestille,hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Petter Røseth Lund Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Kanskje en gammel tråd, men ser at flere av dine problemer samsvarer med mine for øyeblikket.. Jeg har en 520i E39 som virkelig går dårlig for tiden, og den bråker veldig. Høres ut som luftsug av et slag. Dette skjedde over natten, men det blir bare verre de siste dagene. Det er nesten så jeg ikke tør å kjøre bilen.. Andre symptomer er at den ikke klarer turtall i det hele tatt(selv i lave gir, kan slite med å komme opp i 60.. motbakker er helvete!), tror ikke jeg har vært oppe på 3k en gang siden dette skjedde. Lyden som kommer dukker bare opp når jeg tråkker litt hardt på gassen.. Noen som kan antyde hva dette er?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellen Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Luftbelgen kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå