lagunilla Skrevet Oktober 5, 2013 Skrevet Oktober 5, 2013 Jeg er seriøs men det er jeg mer i tvil om at du er. Ser at du svarer på det meste her på forumet uten at du dermed har peiling. Du bør vel først bli tørr bak ørene gutt. Eh.. Har du bedre svar, så kan du prøve hjelpe litt du da? Har skrudd på e39 og andre biler i samme generasjon siden de kom ut, så skal ikke si at jeg har lite peil.
Sjøbuse Skrevet Oktober 5, 2013 Skrevet Oktober 5, 2013 Parker i garasjen som vanlig. Lukk døren med vinduet åpent. Stikk inn hode og hør dagen etter før bilen røres? Hva med det røde lyset ved girspaken? Lyser det hele tiden? Den skal lyse etter stopp slik som vifta. Mener vifta skal stoppe samtidig som lyset etter 15 min ca.
Kenboy82 Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2013 Parker i garasjen som vanlig. Lukk døren med vinduet åpent. Stikk inn hode og hør dagen etter før bilen røres? Hva med det røde lyset ved girspaken? Lyser det hele tiden? Den skal lyse etter stopp slik som vifta. Mener vifta skal stoppe samtidig som lyset etter 15 min ca. Det var et godt råd.. Skal prøve på det i natt... Men ikke lagt merke til at den lampa lyser når e setter meg i bilen altså. Men skal sjekke det og jeg.
nimitz Skrevet Oktober 6, 2013 Skrevet Oktober 6, 2013 Eh.. Har du bedre svar, så kan du prøve hjelpe litt du da? Har skrudd på e39 og andre biler i samme generasjon siden de kom ut, så skal ikke si at jeg har lite peil. Jasså. Hvist alderen din i profilen er riktig så begynte du og skruv E39 da du var 3 år gammel?? Det må jeg si at det står respekt av Sjøbuse reagerte på dette 1
Onkel Skrevet Oktober 6, 2013 Skrevet Oktober 6, 2013 Dette hørtes veldig likt ut en E-39 jeg har.. Bilen tappet seg for støm og hadde en "surre lyd" som kom og gikk i styrke, lokaliserte den til vifteområdet. Byttet viftemotsanden og ble kvitt problemet.. Kan jo være noe å se på for deg og.. Bor du i Indre Østfold Kenboy82?
Kenboy82 Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2013 Dette hørtes veldig likt ut en E-39 jeg har.. Bilen tappet seg for støm og hadde en "surre lyd" som kom og gikk i styrke, lokaliserte den til vifteområdet. Byttet viftemotsanden og ble kvitt problemet.. Kan jo være noe å se på for deg og.. Bor du i Indre Østfold Kenboy82? Heisann.. Nei bor på Vegårshei jeg.. Hehe... Men var som de beskriver over her.. Surrelyden var vekk når jeg stakk inn hode med vinduet nede over natten Så takk til alle som bidro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå