pinadud Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2013 få nå på coilsa da treigen!Rolig nå det kommer!Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 13, 2013 Skrevet Oktober 13, 2013 Hehe, e36 jasså stili med m3 iallafall sent from my microwave using tapatalk
pinadud Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2013 Hehe, e36 jasså stili med m3 iallafall sent from my microwave using tapatalk Haha! Hadde vært gøy med en skute av en E34, men til dette så kom jeg frem til at e36 er et bedre valg M3 3.2 prosjekt drift : http://bimmers.no/topic/771257-98-bmw-m3-e36-32-drifteprosjekt/
pinadud Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2013 Coiloversene er på!! samtidig så byttet jeg styrestag, prøvde å space de ut 6mm, det hjalp faktisk overraskende mye. Så da er det bare veltebur, som har blitt utsatt litt for mange ganger nå, så noen forsterkede foringer i bærearm foran og bak Så noen bilder M3 3.2 prosjekt drift : http://bimmers.no/topic/771257-98-bmw-m3-e36-32-drifteprosjekt/
Teigland Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 Så ikke så nøye så unnskyld om det er sagt før, men når du kjører med true coilovers bak (som er samme som jeg ville gjort) så MÅ du forsterke karrosseriet i dempertårna bak. Dette er ett allerede svakt punkt på E36 og når du har dette oppsettet kjører du ALL fjeringsbelastning gjennom det festet. Om du får buret spesialsveiset ville jeg sveisa det inn på tårna med forsterkningsplater. Slik som dette:http://www.gsrautosport.com/chassisandcage.html (dette er Essas formula d E46, samme løsning med coilovers bak som deg. Vant jo hele serien så må jo virke bra) Ellers kult projekt! vurderte samme bilen selv!
pinadud Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2013 Så ikke så nøye så unnskyld om det er sagt før, men når du kjører med true coilovers bak (som er samme som jeg ville gjort) så MÅ du forsterke karrosseriet i dempertårna bak. Dette er ett allerede svakt punkt på E36 og når du har dette oppsettet kjører du ALL fjeringsbelastning gjennom det festet. Om du får buret spesialsveiset ville jeg sveisa det inn på tårna med forsterkningsplater. Slik som dette: http://www.gsrautosport.com/chassisandcage.html (dette er Essas formula d E46, samme løsning med coilovers bak som deg. Vant jo hele serien så må jo virke bra) Ellers kult projekt! vurderte samme bilen selv! Hehe, takk for omtanken! men blir ikke noe problem det! Dempertårnene blir forsterket og integrert i velteburet
Skulebollen Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Følger med:) Har tenkt tanken med slik bil til litt banekjøring jeg også.. Blir vel ikke for galen pris på denne når den er "ferdig"?
pinadud Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2013 Følger med:) Har tenkt tanken med slik bil til litt banekjøring jeg også.. Blir vel ikke for galen pris på denne når den er "ferdig"?Det spørs veldig på omfanget av "ombyggingen" engelske biler er hovedaaklig billige, men vil du ha en hel en som ikke har gått så langt, så koster det deg jo deretter. Skal du ha ordentlig coiloversett så bør du regne med 10k, bur kommer fort på 15k, så er det jo nye seter, seler og ratt, som skal være fia godkjent, så det baller fort på seg
pinadud Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2013 Da var bilen levert inn for å få seg et lite bur og litt sånn har også en gåen dynamo, men kommer bare til å sette inn en fra en 325, som faktisk lader mer enn den originale m3 dynamoen har også bestilt M-striper som er 30 * 200cm tror jeg vil ha de sånn her ca :
pinadud Skrevet November 4, 2013 Forfatter Skrevet November 4, 2013 Beklager dette! Buret er nå i, samt hydraulisk brekk. Skal få ut bilder av dette. Har hatt litt ladeproblemer, som har tatt opp det fritid jeg har, men tror det har løst seg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå