hankje01 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 I juni 2012 kjøpte ej min første bmw, en e30 316, 83 modell som hadde gått ca 187.000 km. Ganske bra stand på bilen, veldig lite rust og få "skjønnheitsflekka" I dinne tråden vil ej få en viss oversikt over ka so he vårte gjort med bilen og ka som blir gjort etterkvart! Her e nokren bilde frå då ej kjøpte den og til no. Ny lippe, Rieger infinity. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Nydelig klassiker Kom seg bra med felgene, litt mer nedpå nå så er den perfekt hankje01 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Det der så ut som et bra utgangspunkt Veteran er jo gunstig! Dere fikk på leppa ja ser jeg:) Traff på typen tidligere i år på Sunnmøre (chiefen fra Smøla er en kompis av meg), så han spurte om den leppa der da jeg var om bord i Gollenes og tok en titt hankje01 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hankje01 Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Det der så ut som et bra utgangspunkt Veteran er jo gunstig! Dere fikk på leppa ja ser jeg:) Traff på typen tidligere i år på Sunnmøre (chiefen fra Smøla er en kompis av meg), så han spurte om den leppa der da jeg var om bord i Gollenes og tok en titt Ja de e de! Ja stemme de, han fortalte de til mej ej e sofall veldig fornøgde me lippa, men blir vell bytta ut til noke anna etter kvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Der ja! blir artig med photoshoot neste sesong, Hanne! Rekner med du kommer og knipser bilder Jørgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hankje01 Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Nydelig klassiker Kom seg bra med felgene, litt mer nedpå nå så er den perfekt Takk takk Ja de blei mykje bedre:) den e senka 60/60, men den skal senkast enda meir etter vinteren vinterlagrast no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Det var da en koselig E30 Behold original looken du har nå, det blir aldri feil.. hankje01 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Skaff en orginal LE-leppe, så er du nok i mål med fronten for min del i alle fall Jaa, må nesten ta med E30`n og ta en tur nedover, Eystein Så får jeg stå mellom dere to med hvite Enig med Fredrik, hold den ren og ryddig med litt senk, felger og en fin front, det er win hankje01 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Da har vi en plan, Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hankje01 Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Det var da en koselig E30 Behold original looken du har nå, det blir aldri feil.. Tusen takk! de skal ej gjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hankje01 Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Der ja! blir artig med photoshoot neste sesong, Hanne! Rekner med du kommer og knipser bilder Jørgen? De blir de Eystein Hehe, de blir bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hankje01 Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Skaff en orginal LE-leppe, så er du nok i mål med fronten for min del i alle fall Jaa, må nesten ta med E30`n og ta en tur nedover, Eystein Så får jeg stå mellom dere to med hvite Enig med Fredrik, hold den ren og ryddig med litt senk, felger og en fin front, det er win Ja, ej fe sjå om de blir de til neste sesong :) Du får ta dej en tur Sunnmøre, Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Fine bilen hankje01 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hankje01 Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Fine bilen Takk! Ja e golle mitt ditta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hankje01 Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 rindegut reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå