moekim666 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Hei! Jeg lure på hva det er som e galt siden høyre nærlys ikke tennes. Jer har prøvd å byttet pære, prøvd en annen lykt, prøvd en annen lmk, fremdeles ikke lys. Har også målt med multimeter å funnet ut at den ledningen til nærlyse viser kun 2-3 volt. Noen som har hatt lignende problemer? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 sjekket sikringen? målte du inni der som pæreholderen er, eller ute i selve hovedstiket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Målte på begge sider av kontakten..hvor er isåfall den sikringen? Trodde alt var styrt av lysmodulen? Og hvis sikringen har røket så skal det vise 0 volt? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Høres mistenkelig ut som LCM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Må ha til slutt en forbruker for å måle volt siden lcm slår av den kretsen er brud i eller ikke har kontakt med. Sett en prøvelampe å sjekk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Mener å huske at jeg koblet av på andre siden å målte der også, da hadde jeg over 12 v. Men skal sjekke igjen. Jeg har jo også prøvd en annen lcm uten resultat. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Flere gode forslag? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Dårlige kontakter på noen ledninger. Kan ikke være noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Hvor tar disse ledningene veien da? Hvor er de trekkt? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Noen som vet å få tak i kobblingsskjema til kontaktene på lyktene? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 https://docs.google.com/file/d/0B-5KtFtiv6tFQmdDUWZUREFxaEk/edit?usp=drive_web Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Dæven! Den var svær. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Tja, men de fleste har vel en fin fin internett linje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Noen triks for å få dette til å funke? Java vil ikke være med.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Huff, da har du samme problemet som jeg har på min maskin. Får det heller ikke til å virke korrekt. Jeg har enda ikke funnet noen annen løsning enn å nedgradere til ie8 tror jeg det var. Da virket det mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå