Gå til innhold

E60 Mystic Blau - Liten update!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

blir nok og kjøpe nytt på nyåret, får bare spare litt fram til sommmerdekk sesongen :)

hvordan er det og bytte listene? trenger man noe spesialverktøy etc?

 

også trenger jo en ny liste med delenummere også nå da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er relativt enkelt å bytte listene. Det er verre med stolpedekslene hvor du må av med både dørtrekk og pakninger for å kommet til skruene.

 

Du får si ifra om du ikke greier å få delelisten komplett. :)

 

kommer en tur opp til Lørenskog når jeg skal bytte de også tenker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

da har jeg fått surra meg til og sjekke opp priser på high gloss shadowline også, disse ender på 8000kr ca, vanlig shadowline ender på 2700, dette er hos bavaria, 

er ikke stort og spare på disse på koed eller schmiedmann etc heller, eventuelt er det og leite litt på ebay, her kan man nok spare litt, men dog litt usikkert med tilstand på de. så er det også mulighet for foilering, har en som driver med foliering av listere i området, så skal sjekke hva han kan tilby.

 

blir også solfilm på bilen denne uka, også lurer jeg på om jeg skal prøve og få tak i m5 speil, har funnet noen på ebay, men prisene har vært omtrent samme som nye orginale.. jaja, får se hva som skjer, er ikke noe som haster heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Har ikke sett denne tråden før nå :P Bilen ser veldig bra ut, ble konge med nylyktene :)

 

takk for det, er en stor oppgradering med nye lykter ja, men er kommet fuktighet i den ene nå, så den er ikke så pen lenger. kommer nok til og kjøpe nye etterhvert igjen, hehe

 

Noen ny bilder av bilen? :D

 

joda, det finnes noe nye bilder, men ikke noe verdt og poste syns jeg, blir bedre når det blir varmere i været igjen og sommerdekka kommer på igjen :)

eneste som er oppdatere er at det nå er solfilm på bilen, skal plasti dippe lister rundt vinduene mens jeg sparer til og kjøpe orntlig shadowline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får oppdatere med noen mobil bilder da :)

 

ønsker meg fisheye til speilrefleksen, men koster jo skjørta og armen og litt til!

men en hundrings eller noe til mobil med deksel, måtte jo prøves hehe

her er uansett noen dårlige mobil bilder :P

 

bilderogsaringnn314_zpsdbc78c67.jpg

 

bilderogsaringnn317_zpsbe9de214.jpg

her ser du at fuktighet har ødelagt reflektoren lit, var en liten sprekk i lykta som gjør dette.

var uansett noen brukte lykter jeg fikk billig, så blir nok og kjøpe nye på bavaria ved en seinere anledning

 

bilderogsaringnn322_zps3d83fa43.jpg

et aldri så lite prosjekt på gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grundig vask? :)

 

jo, på en måte :P

måtte jo vaskes når jeg bytta nyrer, hehe

fikk endelig montern bmw performance nyrer da, må nok få tatt en god vask av hele bilen også, så skal jeg få ut noen flere bilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...