Gå til innhold

Innerste lys på E90


escaper
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har forsøkt med noen ulike søkeord uten å få treff på dette forumet, men har funnet diverse svar på andre forum angående de indre lyktene på E90 LCI (2009mod med light package).

 

Som sagt, andre steder har jeg lest at det er lys-sensor, noen steder leser jeg at ved rygging vil de to innerste lyktene lyse og noen steder leser jeg at disse slår seg på ved svinging(+blink?). Og at lys må stå i auto-posisjon (helt til venstre).

 

Vel, jeg har vært ute i mørket og kjørte til et kjøpesenter hvor jeg kunne se bilens front i glassvinduer, og ikke kom de innerste lyktene på ved fullt sving-utslag/blink eller ved revers.

 

Kan noen bekrefte om det kun er angel eyes i disse innerste lyktene eller må jeg aktivere noe ???

 

"Newbie" E90 LCI-eier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på om du har option 524 Adaptive hovedlys. Dersom du har dette vil de innerste lysene kun lyse ved et gitt rattutslag eller ved bruk av blinklys dersom lysbryteren står i auto. Har du ikke option 524, men bare 522 Xenonlys har ikke de innerste lyktene noen funksjon annet enn at pærene til coronaringene ("angel eyes") sitter der.

Her er en film hvor bilen er utstyrt med både option 522 og 524.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har prøvd mange forskjellige slike, 'skriv inn siste 7 nummer i VIN' - så jeg tror jeg vet hva bilen ble levert med, samt bursdagen :D

 

jeg VET jeg ikke har adaptive/sving lys...syns bare det var merkelig uansett...at min bil kun bruker innerste 'lys' til angel eyes/corona-ringer.

at selve lykten faktisk har null funksjon, utenom 'pynt'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...