Snake_amgg Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Da har det komt ny bil på "gården" , og 325en har fått seg en ny venn Litt Info om bilen : Bilen er en 2009 E92 Le mans blå 320 D Bilen har full M-sport med svart skinninteriør, takluke, navi og manuell girkasse Bilen er stort sett helt orginal foruten litt sot på ruter, samt dobbel Hartge endestuss og performance grill Bilen har pr i dag rullet 61000 km Ting som skal gjøres: Elsker bilen slik den er, og eneste jeg kan vurdere å endre på pr i dag er noen nye sommerfelger Ellers, så vil jeg med min interesse for detailing prøve å gi bilen den pleie den trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Gratulerer med nydelig bil med en flott farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Grattis med lekker coupe. Så ut som et veldig flott eksemplar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake_amgg Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Takk, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå