CaptainSexy Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Heihei. Har tittet litt på E39 530D Touring i det siste og har blitt mer og mer intressert i disse enn E46 Coupe som jeg snakket om i min forje tråd(Også at jeg prøve kjørte en E46 og syns den var litt liten). Har lest litt om den store 3 liter diesel motoren og kan ikke finne noe skremmende, men er det noen her som kanskje har en slik og har opplevd noe negativt? Liker tanken på hestekreftene og dreimomentet den yter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Hva vil du vite? Eneste negative er vel at dysene er dyre og bytte om dem ryker, LMM er ikke uvanilg heller, Har hatt min siden 148 000 km, har nå gått 249 000 km. Eneste trøbbel jeg har hatt med motoren er matepumpa under førersetet, disse også kan ryke av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Kan si det samme som Alpejohn her sier: Har hatt min siden 142000 km og den er no rundet 229000 km, og det eneste jeg har byttet er matepumpen under førersetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå