Pesslaad Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Satt å så på trimchip til E36 M50b25 fra Fekzen og lurer om noen har erfaring om denne chipen og om de har merket litt forskjell i det hele tatt? Btw er klar over at det koster mer en det smaker for den lille forskjellen, men bare lurte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Fekzen har meget god peiling og er veldig serviceinnstilt. Kjører sjøl med fekzen chip i min e30 turbo og det funker kanonbra. Men om det har så mykje effekt på ein sugemotor er tvilsomt. Mulig du kan merke litt forskjell men det er nok ikkje stort viss du kun har tenkt å bytte chip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Fekzen stod også for programmering av min 520D. Kjempekar som leverer sakene, men er vel generelt lite å hente ut av en sugemotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Er klar over at det er lite å hente ut av sugemotor, derfor jeg lurer på om noen har erfaring med de og denne chipen om de merket litt forskjell i det hele tatt selv om kanskje det ikke er verdt pengene i det hele tatt egentlig Men ser at man må gå over på 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Er klar over at det er lite å hente ut av sugemotor, derfor jeg lurer på om noen har erfaring med de og denne chipen om de merket litt forskjell i det hele tatt selv om kanskje det ikke er verdt pengene i det hele tatt egentlig Men ser at man må gå over på 98 Mellom 5-10hk tror jeg, det er jo en oppgradering fra det gamle systemet så det blir jo lavere forbruk... Skal handle en slik chip til min 540, om ikke fra feksen så iallafall en "performance" chip sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Ingen andre som har noe erfaring med denne chipen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Jeg har kjørt chippet 325 suge. Merket det faktisk brukbart med mere newton i mellomregisteret. Merket dette spesielt bra under isbanekjøring der den tidligere ikke glapp i 3. gir, så gjorde den faktisk dette nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Høres bra ut, bllir nok å prøve den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå