Gå til innhold

Trimchip fra Fekzen, noen med erfaringer av de?


Pesslaad
 Share

Anbefalte innlegg

Fekzen har meget god peiling og er veldig serviceinnstilt. Kjører sjøl med fekzen chip i min e30 turbo og det funker kanonbra. Men om det har så mykje effekt på ein sugemotor er tvilsomt. Mulig du kan merke litt forskjell men det er nok ikkje stort viss du kun har tenkt å bytte chip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over at det er lite å hente ut av sugemotor, derfor jeg lurer på om noen har erfaring med de og denne chipen om de merket litt forskjell i det hele tatt selv om kanskje det ikke er verdt pengene i det hele tatt egentlig :) Men ser at man må gå over på 98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over at det er lite å hente ut av sugemotor, derfor jeg lurer på om noen har erfaring med de og denne chipen om de merket litt forskjell i det hele tatt selv om kanskje det ikke er verdt pengene i det hele tatt egentlig :) Men ser at man må gå over på 98

Mellom 5-10hk tror jeg, det er jo en oppgradering fra det gamle systemet så det blir jo lavere forbruk...

Skal handle en slik chip til min 540, om ikke fra feksen så iallafall en "performance" chip

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...